جواد افشار در نشست خبری مطرح کرد؛

ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) با حضور 140 بازیگر در 70 لوکیشن

کارگردان مطرح سینما و تلویزیون کشورمان از ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) با حضور 100 بازیگر در 70 لوکیشن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، جواد افشار طی سخنانی در نشست خبری  با اشاره به پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: از 15 سال پیش علاقه مند به اجرای این پروژه بودم و حق مردم ایران و مردم قم است که اثری در خصوص حضرت معصومه(س) را ببینند. 

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: تاریخ حیات کریمه اهل‌بیت(س) ماجراهای زیادی دارد و نقطه عطف این تاریخ هجرت‌های امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به ایران بود که تاثیرات بسیار زیادی داشت.

کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: باید از ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) حمایت مادی و معنوی صورت بگیرد تا بتوانیم این پروژه را به صورت فاخر بسازیم.

افشار با اشاره به نگارش فیلم نامه پروژه حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: به دنبال شروع نگارش فیلم نامه این پروژه هستیم و همزمان به دنبال آغاز پیش تولید آن در سال آینده خواهیم بود.

وی ادامه داد: پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) 100 بازیگر و 70 لوکیشن دارد که باید اکثر این ‌لوکیشن‌ها ساخته شود، از بازیگران توانمند به خصوص هنرمندان قمی در این پروژه استفاده خواهیم کرد.

کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: برای حفظ ساحت حضرت فاطمه معصومه(س) از نمایش چهره این بانوی بزرگوار در پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) پرهیز می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پروژه از دوران کودکی این بانوی بزرگوار آغاز می‌شود و عبور می‌کند و آغاز هجرت حضرت فاطمه معصومه(س) را مدنظر قرار می‌دهیم و شاکله اصلی فیلم را هجرت این بانوی بزرگوار تشکیل خواهد داد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4246
نظرات شما