شروع پخش فصل دوم «عصر جدید»

زمان پخش فصل دوم مسابقه «عصر جدید» تلویزیون، مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، آذرماه خبری منتشر شد که ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در فصل دوم "عصر جدید" آغاز شده و از اسفندماه روی آنتن می‌رود. این خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده و البته احسان علیخانی در گفت‌وگویی هم به رسیدن فصل دوم در پایان زمستان ۱۳۹۸ اشاره کرده بود. جزئیات آیتم‌ها و تغییرات در فصل دوم "عصر جدید" هنوز مشخص نیست اما خبرها حاکی از آن است که دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این مسابقه تلویزیونی تکیه زده‌اند. 

البته که احسان علیخانی اعلام کرده که  تغییر و تحولی در دکور عصر جدید و  نوع آیتم‌ها اتفاق می‌افتد. باید دید که در آستانه پخش چه تغییرات و اتفاقاتی برای فصل دوم "عصر جدید" بوجود می‌آید؟

فصل دوم "عصر جدید" ضبط خودش را از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه آغاز کرده و این روزها به تصویربرداری‌اش ادامه می‌دهد تا همزمان با ولادت امام علی(ع) روی آنتن شبکه ۳ سیما برود. بنابر اعلام صفحه این مسابقه تلویزیونی چند قسمت از مرحله اول فصل دوم "عصر جدید" در اسفندماه پخش می‌شود و ادامه آن هم قرار است در ایام نوروز هر شب روی آنتن برود. "

در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) وگروه دختران نینجا (هنرهای رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.

منبع: تسنیم


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4933
نظرات شما