سیاه نمایی علیه نظام توسط یکی از نزدیکان رئیس جمهور!

بعید است که آقای صالحی‌امیری حتی برای رژیم طاغوت و شاه خائن نیز حاضر به بیان چنین کارنامه سیاه و پر از تباهی بوده باشند! کارنامه‌ای من‌درآوردی که چسباندن آن به نظام جمهوری اسلامی حکما موجب شادمانی سناتورهای رژیم شاه و همه درباریان پهلوی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سیدرضا صالحی‌امیری، فعال اصلاح‌طلب و از نزدیکان سیاسی و امنیتی رئیس‌جمهور روحانی، طی یادداشتی در سالنامه نوروزی روزنامه ایران، به بررسی ویژگی‌های جامعه ایرانی در طول ۴ دهه گذشته به زعم خود پرداخته است.

در این یادداشت که جز یک مورد؛ هیچ نکته مثبتی پیرامون ایران اسلامی و کارنامه انقلاب در آن نیست! در بخش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی وضعیت حاضر، مقولات زیر را می‌خوانیم:

_افول صداقت و اخلاق... افزایش رذیلت‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در جامعه!

_افول اثربخشی کانون‌های اصلی بقای جامعه ایرانی خصوصا خانواده، آموزش و پرورش، آموزش عالی و...

_گسترش شکاف نسلی

_ فقدان الگوی استراتژیک آینده‌نگر و جامع‌نگر در عرصه فرهنگی...

_سیاست‌زدگی عرصه فرهنگ

_عدم سرمایه‌گذاری شایسته در حوزه‌های فرهنگی

_افزایش روزافزون آسیب‌های اجتماعی؛ افزایش طلاق، بیکاری، فقر، حاشیه‌نشینی و... و کاهش سرمایه اجتماعی...

*بعید است که آقای صالحی‌امیری حتی برای رژیم طاغوت و شاه خائن نیز حاضر به بیان چنین کارنامه سیاه و پر از تباهی بوده باشند! کارنامه‌ای من‌درآوردی که چسباندن آن به نظام جمهوری اسلامی حکما موجب شادمانی سناتورهای رژیم شاه و همه درباریان پهلوی می‌شود.

ضمن اینکه اظهارات اشاره شده درست هم نیستند...

ملاک معقول صالحی برای "افول صداقت و اخلاق" در سال چهل و یکم از عمر نظام اسلامی چیست؟ او رفراندوم عمومی در این باره برگزار کرده یا مشاهدات من‌درآوردی خود از رذیلت‌هایی که دیده را بیان کرده است؟

افول اثربخشی خانواده و آموزش و پرورش از کجا آمده است و چه ملاکی دارد؟

"گسترش شکاف" نیز ادعایی چند ساله از سوی آقای امیری است که ایشان همواره بر آن اصرار دارد و در مقاطع افشای رسانه‌ای نیز ادعای خود را تکذیب کرده است!

در بحث افزایش بیکاری و فقر نیز ادعای آقای امیری نه تنها صحیح نیست بلکه یک دروغ آشکار از تریبون دولت برای سیاه‌نمایی علیه انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب ایران توانسته است طی ۴۱ سال گذشته میزان بیکاری و فقر مطلق خود را کاهش دهد ، بیکاری فعلی را به "بیکاری شیک" تبدیل کند ایران اسلامی را به رتبه سیرترین کشورهای جهان برساند و در دیگر شعوب اقتصادی نیز شاهد تاب‌آوری در مقابل تحریم‌ها، قطع وابستگی به نفت و ارائه ارزان‌ترین نان، مالیات و سوخت به شهروندان خود باشد.

پر واضح است که صحیح نبودن ادعاهای صالحی‌امیری بیانگر این حقیقت نیز هست که نیتی غیر از هشدار در پشت این حرف‌های غلط اندر غلط وجود دارد. و قس علی هذا...

ما علت این دشمنی آشکار آقای صالحی‌امیری و دوستان ایشان در ستاد اصلاحات را با نظام اسلامی نمی‌دانیم اما این را می‌دانیم که جریان سیاسی خاص با پمپاژ همین سیاه‌نمایی‌های بی‌مبنا و انکار مثبتات نظام، قصد به خیابان کشاندن مردم و ایجاد «فتنه اقتصادی» علیه نظام اسلامی را دارد.

هدفی که تاکنون دو پیش‌لرزه آن در دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ با هدایت اصلاح‌طلبان محقق شده و می‌رود تا آتش بزرگتری به هیمه بزند.

نوشداروی این مسئله نیز ورود خواص و روشنگری در قبال سیاه‌نمایی‌های امثال آقای صالحی امیری است.

بله! کشور ما همچون تمام دیگر ممالک جهان با مشکلات و کاستی‌هایی مواجه است...

اما آیا این مشکلات به معنی نبود هیچ نقطه مثبت دیگری است؟

آیا مشکل گرانی که ثمره دولت آقای روحانی و حمایت‌های امثال آقای صالحی‌امیری از گفتمان همین دولت است؛ ‌ در کشورهای دیگر جهان وجود ندارد؟ و از همه مهمتر اینکه آیا آنطور که اصلاح‌طلبان جلوه می‌دهند؛ مردم ناامیدند و هیچ راه نجاتی برای مشکلات موجود در کار نیست!؟

این مقولات، تماماً پرسش‌هایی است که باید در مقابل سیاه‌نمایی‌های فوق به آن اندیشید.

قبل از صالحی‌امیری، دیگر همکار اطلاعاتی سابق او یعنی احمد پورنجاتی هم طی یادداشتی در ویژه‌نامه نوروزی شرق؛ شرایط جامعه ایرانی را رو به "انقلاب" توصیف کرده بود!

محسن میردامادی، عضو دیگر حلقه اطلاعاتی‌های اصلاح‌طلب نیز اخیراً در اظهاراتی عجیب، مشکلات ایران اسلامی را در "شدیدترین وضعیت در جهان" توصیف کرد.

نخبگان کشور حتما بایستی به خطر موجود در انتهای زنجیره این فکت‌ها بیاندیشند و گرنه در طلوع فتنه اقتصادی از خواب بیدار خواهند شد...
انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5124
نظرات شما