تشویق نمایندگان مجلس به قانون شکنی و دهن کجی به مردم

«محسن آرمین» عضو سازمان منحله مجاهدین و از نمایندگان متحصن مجلس ششم و از محکومین فتنه 88 در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق در پاسخ به این سوال که «در انتخابات مجلس هفتم شاهد رد صلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان بودید و حتی در اعتراض به آن رد صلاحیت ها تحصن کردید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،«محسن آرمین» عضو سازمان منحله مجاهدین و از نمایندگان متحصن مجلس ششم و از محکومین فتنه 88 در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق در پاسخ به این سوال که «در انتخابات مجلس هفتم شاهد رد صلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان بودید و حتی در اعتراض به آن رد صلاحیت ها تحصن کردید، اگر اکنون نماینده مجلس بودید چه میکردید» گفت:«آن اقدام حداقل کاری بود که برای حمایت از حقوق مردم و نهاد انتخابات می شد انجام داد. خاطرم هست که وقتی آقای یونسی به عنوان نماینده دولت برای مذاکره با متحصنین آمده بود من، آقای میردامادی و آقای نبوی حرفمان این بود که مسئله ما تایید صلاحیت خودمان نیست، شورای نگهبان صلاحیت ما را تایید نکند، حرف ما این است که با رد صلاحیت گسترده‌ای که صورت گرفته عملاً رقابت انتخاباتی منتفی شده است و ما خواهان تجدید نظر در بررسی صلاحیت چند هزارنفری هستیم که رد صلاحیت بخش اعظم آنها قانونی نبوده است».
 
آرمین در ادامه گفت:«اگر امروز من نماینده بودم و صلاحیت من رد می شد، دیگر مجلس نمی رفتم می‌گفتم من به حکم شورای نگهبان تن می دهم وقتی این نهاد می‌گوید من صلاحیت قانون‌گذاری ندارم و حتی می گوید به نظام یا اسلام التزام ندارم، اخلاقا، قانونا و شرعا مجاز نیستم تا خرداد ماه به قانونگذاری دست بزنم».
 
 
 
محسن آرمین چندی پیش گفته بود:«متأسفانه فراکسیون امید در مجلس دهم ضعیف‌تر از انتظاراتی که از آن می‌رفت ظاهر شد. انسجام و تحرک این فراکسیون در حد انتظار نبوده است...اصلاح‌طلبان نیاز به یک گفتمان جدید و یک‌ خانه‌تکانی اساسی دارند. آنها باید پنجره‌ها را باز کنند تا هوای تازه وارد شود. وسایل کهنه و زنگارگرفته را باید دم در یا سر کوچه بگذارند تا سمساری ببرد...برخی از آنها (اصلاح‌طلبان) برای بقا به زدوبندهای پنهان با باندها و لابی‌های قدرت روی آورده‌اند. برخی به مسائل مالی آلوده ‌شده‌اند».
 
اصلاح طلبان مهارت ویژه ای در قانون شکنی و لگدمال کردن حق الناس و دهن کجی به مردم دارند. این طیف در سال 88 با دروغ تقلب، چندین ماه کشور را دچار آشوب و التهاب کرده و دشمن را به افزایش تحریم ها تشویق و امیدوار کرد.
 
طیف اصلاح طلب نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات؛ اگر شکست بخورد، یا با دروغ تقلب، کشور را ملتهب و مردم را متضرر می کند و اگر پیروز شود، علیرغم در اختیارداشتن امکانات گسترده، ادعاهای نخ نمای کمبود اختیارات و دولت پنهان و دولت سایه و...را مطرح کرده و باز هم مردم را متضرر می کند.
 
محسن آرمین که سابقه تحصن در مجلس ششم و محکومیت در فتنه 88 را در کارنامه خود دارد، حالا با گردن کشی مقابل قانون و دهن کجی به مردم، نمایندگان ردصلاحیت شده در مجلس را به «کارنکردن» تشویق می کند. اقدامی که باز هم مردم را متضرر کرده و موجب هرج و مرج می شود.
 
این پیشنهاد تأمل برانگیز در حالی است که نمایندگان مجلس دهم، قانونا و شرعا می بایست تا آخرین روز فعالیت مجلس، به وظایف خود عمل کرده و گره از مشکلات مردم باز کنند.
 
محسن آرمین، نمایندگان ردصلاحیت شده مجلس را تشویق به حرکت در مسیری می کند که سالها پیش کسانی همچون «فاطمه حقیقت جو»، «رجبعلی مزروعی»، «نورالدین پیرموذن» و «علی اکبر موسوی خوئینی» آن را پیموده و با خیانت به هموطنانشان، اینک برای گذران زندگی فلاکت بار خود، مشغول پادویی آشکار برای دشمن هستند.
 


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5167
نظرات شما