رویارویی شیمیدر قم با تیم ملی جوانان

تیم بسکتبال شیمیدر قم در دوازدهمین مسابقه خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ملی جوانان ایران قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، پیش از تشکیل اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره جدید انتخابی کاپ آسیا دو بازی دیگر از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و شیمیدر قم به مصاف تیم ملی جوانان و مس کرمان می‌رود.

بازی شیمیدر قم و تیم ملی جوانان (کوچین آمل) از ساعت 14:30 روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه در سالن بسکتبال آزادی در حالی برگزار می‌شود که در بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر، مسابقه آنها یک رقابت تماشایی و جذاب بود و در نهایت با اختلاف 12 امتیاز و با نتیجه 70 بر 58 به نفع شیمیدر به پایان رسید.

شیمیدر قم به جز مسابقه با مهرام که غافلگیرانه مغلوب حریف شد، در 10 مسابقه دیگر این فصل رقبا را شکست داده و هم اکنون با کسب 21 امتیاز با فاصله یک امتیاز نسبت به مهرام در مکان دوم جدول گروه دوم جای گرفت اما کوچین آمل یا تیم ملی جوانان بعد از ذوب‌آهن 19 امتیازی با 16 امتیاز در مکان چهارم جدول گروه دوم جای گرفته است.

تیم ملی بسکتبال جوانان متشکل از بهترین‌های زیر 20 سال کشورمان آماده رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود و تیم شیمیدر قم با هدایت مصطفی هاشمی یکی از موفق‌ترین مربیان حال حاضر بسکتبال ایران و ترکیبی از چهره‌های با تجربه همچون ارسلان کاظمی، مهراد آتشی، وحید حاجیان، عماد سلمانی و مهدی اسماعیلی در کنار جوانان با اگنیزه همانند رافی درغوکاسیان، میرو قازاری، مرتضی طاهری، احسان صمدی، امیرحسین آذری، نوید خواجه‌زاده، علی دریایی و دو بازیکن خارجی به نام‌های کلوین آمایو و نیکولا پوپوویج به دنبال قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران است.

شاگردان مصطفی هاشمی آخرین بازی خود پیش از دو مسابقه این هفته را برابر تیم شهرداری بندرعباس انجام دادند و در پایان با نتیجه 96 بر 67 حریف را مغلوب کردند و پس از بازی چهارشنبه این هفته برابر تیم ملی جوانان (کوچین آمل)، در بازی هفته سیزدهم خود از ساعت 14:30 دقیقه عصر پنجشنبه پانزدهم بهمن در سالن آزادی با مس کرمان دیدار می‌کنند، در حالی که مس را در بازی دور رفت با نتیجه 88 بر 69 برده‌اند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5262
نظرات شما