افشاگری وزیر اسبق کشاورزی درباره مدرک تحصیلی مهرعلیزاده/ ماجرای حکم‌های آقای کاندیدا برای خودش!

وزیر اسبق کشاورزی گفت: آقای مهرعلیزاده مدتی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری شاهد در آلمان بوده است و مدرک دکتری خود را در آلمان و به صورت پروازی گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محمدرضا اسکندری، وزیر اسبق کشاورزی و مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره اظهارات برخی از کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهارداشت: کاندیدایی که مدعی مدرک دکتری مهندسی اقتصاد است، مدتی مدیرعامل رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شاهد در آلمان بوده است و مدرک دکتری خود را در آلمان و به صورت پروازی گرفته است.


وی همچنین گفت: این کاندیدا از مدیران اسبق سازمان اقتصادی کوثر بوده و همزمان در حداقل ۶ شرکت زیر مجموعه این سازمان، سمت ریاست هیات مدیره را برعهده داشته است؛ یعنی برای ریاست خود در ۶ شرکت زیر مجموعه، حکم زده بود!

مدیرعامل سازمان اقتصادی کشور همچنین تصریح کرد: در شرایطی که این کاندیدا مدیر سازمان اقتصادی کوثر بوده، یک شرکت بزرگ خصوصی نیز داشته و به خاطر تعارض منافع شرکت خود با ماموریت‌های سازمان اقتصادی کوثر، یک مجموعه ورشکسته را تحویل مدیریت بعدی داد.

اسکندری همچنین  عنوان کرد: دست‌های پشت پرده اجازه راه‌اندازی واحدهای تولیدی را به این سازمان نمی‌داد؛ به قاطعیت می‌گویم تعدادی از مدیران فعلی خودشان شرکت واردات دارند و از همین جهت اجازه راه افتادن تولید داخلی را نمی‌دهند و این مساله در وزارت جهادکشاورزی  بسیار بیشتر از سایر بخش ها دیده می شود.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5403
نظرات شما