نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران:

راهی جز هوشمندسازی شهری برای پیشرفت و آبادانی شهر تهران وجود ندارد / هوشمندسازی تعامل مردم با مدیران را بالا می‌برد

عضو لیست شورای ائتلاف مدیران انقلابی تهران (اسوه) در انتخابات شورای شهر تهران با بیان این که هوشمندسازی تعامل مردم با مدیران را بالا می‌برد، گفت: راهی جز هوشمندسازی شهری برای پیشرفت و آبادانی شهر تهران وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  شاهین صادقی نسب استاد دانشگاه تهران و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری شورای ائتلاف مدیران انقلابی تهران (اسوه) با اصحاب رسانه اظهار داشت: در هر نظام حکمرانی اساس و مأموریت‌های کلان برقراری عدالت، انصاف، برابری‌های بیشتر و حفاظت و حراست از نفع عمومی است.
وی ادامه داد: ما در شهر تهران در برآوردن این مأموریت‌ها درست عمل نکردیم، شهر تهران یک ابرشهر و مگاسیتی است و اگر این اصل را نپذیریم سیاست‌هایی که می‌چینیم کارایی لازم را ندارد.
صادقی نسب تأکید کرد: گسترش شهرنشینی، مشکلات زیست‌محیطی، تغییرات جمعیتی، بحران‌ها و معضلات اقتصادی، حمل نقل و... به‌گونه‌ای بوده است که چاره‌ای نداریم جزء این‌که به سمت هوشمندسازی برویم.
وی افزود: هوشمند شدن یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند منجر به این شود که آغازهای برابر ایجاد کنیم به این معنا که تک‌تک شهروندان این شهر برای پیشرفت به ابزار و امکانات موردنیاز عادلانه دسترسی داشته باشند.

عضو لیست شورای ائتلاف مدیران انقلابی تهران (اسوه) در انتخابات شورای شهر تهران تأکید کرد: در زمینه شهر هوشمند اولین گام ارتقای تعامل مردم با دولت است، مردم تهران از مدت‌ها پیش هوشمند شده‌اند اما شهر ما همراه با مردم هوشمند نیست، باید مدیران بر اساس خواست و اراده مردم حرکت کنند و نیازهای آن‌ها را برآورده کنند.
وی تصریح کرد: برقراری جلسات شهرداری به‌صورت زنده در بین مردم و ایجاد شفافیت‌های بیشتر موجب می‌شود که اعتماد مردم به مسئولان شهری بیشتر شود.
صادقی نسب گام بعدی را کاهش آثار زیست‌محیطی مخرب برشمرد و گفت: ما نیازمند این هستیم ساختمان‌ها و سازه‌های سبز ایجاد شوند تا با محیط‌زیست همراه شویم.
وی استفاده از منابع تجدیدپذیر را قدم بعدی عنوان کرد و ابراز داشت: استفاده از این منابع هوای پاک و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی را هم همراه خواهد داشت.
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: قدم بعدی بانک‌های اطلاعاتی بزرگ است که باعث می‌شود تصمیم‌گیران دسترسی آنی و لحظه‌ای به کلیه اطلاعات داشته باشند و در این میان مدیران با استفاده از این اطلاعات از بروز بحران‌های احتمالی جلوگیری کرده و در صورت بروز بحران نیز بهترین تصمیم را اختصاص می‌کنند.
وی با بیان این‌که باید از مدیریت واکنشی عبور کنیم، تأکید کرد: برقراری برابری‌های دیجیتالی گام بعدی است در کشورهای همسایه هم این وجود دارد به‌طوری‌که در نقاط مختلف شهر مکان‌هایی برای اینترنت رایگان است به‌هرحال هراندازه که شهروندان دسترسی راحت‌تری به اینترنت داشته باشد شما هم به‌عنوان مدیر می‌توانند ارتباط بیشتری با آن‌ها داشته باشد.
عضو لیست شورای ائتلاف مدیران انقلابی تهران (اسوه) در انتخابات شورای شهر تهران افزود: علاوه بر این توسعه فرصت‌های اقتصادی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در راستای شهر هوشمند می‌تواند شکوفا شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: وقتی سنسورهای هوشمند و به روزی را در سازه‌های شهری قرار بدهید دیگر نیازی نیست که برای درست‌کردن یک قسمت کوچک کلی خراب‌کاری کنیم در واقع این همان قدرت پیش‌بینی‌کننده‌ای که سنسورها می‌دهد به ما نشان می‌دهد که کجا ممکن است در آینده دچار مشکل شود با آن برخورد کنیم.
صادقی نسب با بیان این‌که راهی جز هوشمندسازی شهری برای پیشرفت و آبادانی شهر تهران وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بهبود کیفیت زندگی در اثر هوشمندسازی حاصل می‌شود و سطح رفاه مردم را بالا می‌برد.
گفتنی است که این نشست به میزبانی ریاست اندیشکده اسوه حجت الاسلام والمسلمین حسن ناصری پور و برخی دیگر از کاندیداهای گروه اسوه از جمله خانم فرشته سادات شجاعی، آقای سید ابراهیم هاشم ورزی، آقای آرش ثمری نیک و آقای جواد درویش با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5405
نظرات شما