همتی و مهرعلیزاده دستاوردی در مناظره‌ها نداشتند/ عملکرد دولت دامن کاندیداهای اصلاح‌طلب را گرفت

عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: در مناظره ها نامزدهای رقیب اصلاحات و دولت، ما را از نظر عملکردی زیر سوال بردند و ما هم چیزی برای دفاع نداشتیم و در واقع عملکرد دولت دامن کاندیداهای اصلاح طلب را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،«علی صوفی»، عضو  نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه آقایان مهرعلیزاده و همتی در مناظره های انتخاباتی هیچ دستاوردی نداشتند، گفت:در هر سه مناظره تقابل عملکردها بود؛ اصلاح طلبان در سال ۹۲ اصلاح طلبان عملکرد خاتمی را برای بیان داشتند و اصولگرایان عملکرد احمدی نژاد را داشتند،  بنابراین می توانستیم پیش بینی کنیم که برد با چه کسی است.

وی با بیان اینکه همان موقع به آقای عارف گفته بودم شما فقط درباره عملکردها بگویید و از چیزهای دیگر در مناظره ها نگویید ادامه داد: آن زمان اصلاح طلبان از نظر عملکردی چیزی برای گفتن داشتند؛ اما در این مناظره ها رقبای جریان اصلاحات و دولتی آمدند و ما را از نظر عملکردی زیر سوال بردند و ما هم چیزی برای دفاع نداشتیم.

صوفی با اشاره به اینکه نه آقای  همتی در موقعیتی بود که بتواند از عملکرد دولت دفاع کند نه آقای مهرعلیزاده ادامه داد: آقای همتی خود منتقد عملکرد دولت است ولی نه می توانست از عملکرد خود دفاع کند چون در دولت بوده و نه می توانست از عملکرد دولت دفاع کند چون بالعکس منتقد دولت است.

عضو نهاد اجماع ساز با اشاره به اینکه آقای مهرعلیزاده هم منتقد وضع موجود است تصریح کرد: این دو کاندیدا نتوانستند در مقابل رقبا دستاوردی داشته باشند به خصوص آقای زاکانی که اهل مناظره بود و تبهری  در این زمینه داشت.

وزیر دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که آیا قائلید که دو کاندیداهای نزدیک به جریان اصلاحات و دولت دستاوردی در مناظرات نداشتند عنوان کرد: بله، دقیقا همین طور است؛ زمانی یک طرف در حاکمیت است و طرف مقابل در حاکمیت نیست؛ سال ۷۶ آقای ناطق نوری در حاکمیت بود و عملکرد داشت بنابراین نمی توانست شعار بدهد در مقابل آقای خاتمی چون در حاکمیت نبود شعار می داد پس برد با خاتمی بود در رقابت بین آقای احمدی و هاشمی هم چون آقای هاشمی عملکرد داشت، عملکردش او را محدود می کرد.

صوفی با اشاره به اینکه کاندیداهای دولتی و اصلاح طلب هم در این مناظره ها نمی توانستند شعار بدهند چون عملکردشان آنها را محدود کرده بود تصریح کرد: وقتی حرف های کاندیداهای اصلاحات با عملکردشان مقایسه می شود حرف هایشان بی اثر و فایده است.

صوفی تصریح کرد: جالب این است که این دو کاندیدا هیچ‌گاه جانب مردم را نگرفتند،  آقای مهرعلیزاده استاندار بود و نمی توانست در دوران مسئولیت خود منتقد دولت باشد و جانب مردم را بگیرد و آقای همتی هم رئیس کل بانک مرکزی بود و هیچ گاه جانب مردم را نگرفت و از نظر پیشینه عملکردی کارنامه ای برای حمایت از مردم ندارند ضمن اینکه عملکرد دولت دامن هر دوی آنها را گرفته است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5410
نظرات شما