مرکز اسوه،

انتخاب آیت‌الله رئیسی پیام اقتدار، بالندگی و پویایی ایران و انقلابی‌گری است

مرکز اسوه با صدور بیانیه انتخابات ۱۴۰۰ را تجدید میثاق دوباره با آرمان شهدا برشمرد و اعلام داشت: انتخاب آیت‌الله رئیسی پیام اقتدار، بالندگی و پویایی ایران و انقلابی‌گری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  متن این بیانیه بدین شرح است:
بسمه‌تعالی

حضور باشکوه ملت سرافراز ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تجدید میثاق دوباره‌ای بود با آرمان‌های بلند انقلاب، شهدا و امام شهدا و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب.
انتخاب حضرت آیت‌الله رئیسی با رأی قاطع مردم پیام روشنی را به دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران مخابره کرد، پیام اقتدار، بالندگی و پویایی ایران و انقلابی گری که رکن رکین حاکم بر فرهنگ عمومی جامعه ی ماست.
صبر و شکیبایی و عزم راسخ و تجلی بصیرت و هوشیاری این مردم، نویدبخش روزهایی روشن و گشایشی است که ضل توجهات حضرت حق و وجود نازنین حضرت بقیه الله اعظم (عج) نزدیک خواهد بود.
گروه اسوه با صدور بیانیه رسمی خود در ۱۲ خردادماه ضمن اعلام موضع رسمی در حمایت از آیت‌الله رئیسی لیست منتخبان خود را برای حضور در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ارائه کرد؛ و خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا به‌قدر وسع و توانمان در گرم کردن تنور انتخاب و ترغیب مردم به حضور مسئولانه در این انتخابات سرنوشت‌ساز سهیم باشیم.
بسیار خرسندیم که از ره آورد این موقعیت مغتنم، گروه اسوه، برای اولین‌بار فرصت یافت در عرصه‌های کلان و جغرافیای وسیع اجتماعی اعلام حضور کرده و امید است که با نصرت الهی این آغاز راهی برای نقش‌آفرینی‌های آن در رویدادهای سیاسی و اجتماعی پیش رو  باشد.

    والعاقبه للمتقین



 
http://enghelab-news.ir/5426
نظرات شما