استاد دانشگاه تهران:

دولت سیزدهم به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست / رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت

استاد دانشگاه تهران با بیان این‌که دولت سیزدهم به هیچ حزب، گروه و دسته وابسته نیست، گفت: رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، شاهین صادقی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خردادماه و انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: دشمنان نظام از ماه‌ها قبل به دنبال این بودند که این انتخابات را با مشارکت حداقلی مردم برگزار شود که در عمل با حضور مردم این موضوع محقق نشد.
 وی با بیان این‌که مشارکت واقعی مردم از سطح انتظارات فراتر رفت و مردم یک‌بار دیگر مسئولان را شرمنده کردند، افزود: مسئولان باید قدر این مردم و مشارکت‌های آن‌ها را بدانند و برای رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها قدم‌های قاطعی و محکمی بردارند.
وی با بیان این‌که امیدهای زیادی با پیروزی آیت‌الله رئیسی در دل مردم ایجاد شده است، تأکید کرد: وی نشان داده که معتقد عملکرد جهادی و انقلابی است و پشت‌میزنشین نیست که همین موضوع عامل پیروزی قاطع وی در انتخابات بود.
وی بیان داشت: با ورودی‌های تکراری ما نمی‌توانیم خروجی‌های متفاوت بگیریم به این معنا که با استفاده آدم‌ها و تفکرهای تکراری نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم.
کارشناس مسائل سیاسی به دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: این دولت باید تعهد ویژه‌ای در انتصاب‌های مسئولان داشته باشد و در این میان از انتخاب افرادی که به جزء خدمت و نوکری به مردم چیز دیگری در سر دارند جلوگیری شود.
صادقی نسب خاطرنشان کرد: رانت و فساد جایی در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی نخواهد داشت و این مهم بارها در صحبت‌های ایشان مطرح شده است.
وی افزود: استفاده از سلایق مختلف در دولت جدید و شایسته‌سالاری همواره مورد تأکید بوده و ان‌شاءالله این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.
استاد دانشگاه تهران عدم وابستگی دولت رئیسی به هیچ جریان و گروه را مهم برشمرد و افزود: همان‌طوری که آیت‌الله رئیسی بیان کرد دولت وی به هیچ حزب، گروه و دسته وابسته نیست و خودش را وامدار کسی نمی‌داند که در واقع می‌توان گفت برگ برنده دولت سیزدهم همین موضوع می‌باشد.





انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5427
نظرات شما