انتصابات سیاسی استاندار اصلاح طلب قم در واپسین روزهای کار دولت

در حالی که روزهای پایانی دولت تدبیر و امید را می‌گذرانیم ، شنیده ها از این حکایت دارد که در اتفاقی کم سابقه استاندار قم مشغول جابجایی و انتصاب مدیران جدید در این استانداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، به نقل از قم فردا هنوز مشخص نیست که سرمست که همواره سعی داشت چهره ای فراحزبی و فراجناحی در قم از خود نشان دهد با چه انگیزه یا تحت تاثیر چه افراد یا جریانی در حال انتصاب مدیران جدید آنهم صرفا از یک جناح و تفکر خاص است.

اگرچه ممکن است ایجاد دو شهرستان جدید در واپسین روزهای دولت یازدهم و نیاز به انتصاب مدیران برای فرمانداری های آن بهانه ای برای این موضوع باشد لیکن دامنه این تغییرات صرفا به دو‌ فرمانداری نبوده و کل استانداری و واحدهای زیرمجموعه را شامل می شود .

علاوه بر آن با علم اینکه با روی کارآمدن دولت جدید، طی چندماه آینده قطعا تغییرات مدیریتی اتفاق خواهد افتاد و اینگونه انتصابات جز افزایش هزینه برای کشور و دولت بعد نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

بنظر می رسد فشار برخی افراد و جریانات اصلاح طلب برای روزمه سازی نیروهایشان و همچنین ایجاد هزینه برای تغییر این افراد در دولت آقای رییسی از علل اصلی تغییر مدیران توسط استاندار قم باشد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5439
نظرات شما