رفتار متفاوت با اروپایی‌ها در دو مجلس!/ از "سلفی حقارت" اصلاح طلبان تا اقتدار مقاومت

در مراسم تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی، چینش مقامات خارجی در این مراسم مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت؛ به طوریکه جایگاه نماینده اتحادیه اروپا یک ردیف عقب تر از اعضای جبهه مقاومت تدارک دیده شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، مراسم تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دوره سیزدهم عصر امروز پنجشنبه ۱۴ مردادماه با حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 
 
در این مراسم، علاوه بر رؤسای قوای مقننه و قضائیه و مسؤولان ارشد کشور، سران، مقامات و هیئت‌هایی از چندین کشور خارجی و اروپایی نیز حضور داشتند و چینش مقامات خارجی در این مراسم مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت؛ به طوریکه جایگاه نماینده اتحادیه اروپا یک ردیف عقب تر از اعضای جبهه مقاومت تدارک دیده شده بود.
 
این در حالی است که حکایت تلخ سلفی‌بگیران مردادماه سال 96 و در حاشیه برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری دوره دوازدهم توسط نمایندگان اصلاح طلب مجلس گذشته و انتشار تصاویری از تقلای برخی نمایندگان فراکسیون امید برای گرفتن سلفی با موگرینی آن هم در صحن پارلمان جنجال‌ساز شد.
 
این موضوع که به‌سرعت در رسانه‌های بیگانه نیز بازتاب یافت، موجی از بهت و ناراحتی افکار عمومی را به دنبال داشت.
 
تا جایی که در روزهای بعد از آن بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «سلفی حقارت» اعتراض خود را به این اقدام حقارت‌آمیز نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس نشان دادند.
 
اما مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی نشان داد که ایران هیچ وابستگی و حقارتی را نسبت به کشورهای غربی قائل نیست و با اقتدار سیاست های کشور را در سطح بین المللی دنبال خواهد کرد.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5444
نظرات شما