فاطمه معتمد‌آریا طلبکار شد/ وزارت ارشاد از من دفاع کند!

وقتی امثال این بازیگر در محضر رئیس‌جمهور محترم، سخنان ساختارشکن بیان می‌کنند و برایشان کف هم می‌زنند، زده می‌شود، از این جسور شدن و طلبکار شدن از حاکمیت و انقلاب نیز نباید تعجب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،فاطمه معتمدآریا که در مراسم تقدیر از فعالیت‌هایش در سینما باقدرنشناسی اظهارات طلبکارانه‌ای درباره چهل سال فعالیتش پس از انقلاب بیان کرده، الان طلبکار شده است که وزارت ارشاد باید از او در برابر انتقادات و اعتراضات دفاع هم بکند.
 
بنابراین گزارش، این بازیگر نمک‌نشناس گفته است: «خیلی سال است  که همه‌جوره در مورد سینما و من که جزئی از این سینما بودم بی‌انصافی و توهین شده و هر کس از هرجا و به هر شکلی که توانسته آن را مورد هجوم قرار داده است؛ ضعف‌هایش را بزرگ و موفقیت‌ها و افتخارات بسیار بزرگش را حقیر و گاه سیاه نشان داده‌اند. انتظار و بزرگداشت این است که زمانی که سینما مورد حمله قرار می‌گیرد، وقتی تیغ تیز حمله غیرسینمایی‌ها به طرف سینما می‌آید، وزارت ارشاد اولین جایی باشد که جلویش را بگیرد؛ وزارت ارشادی که حواسش به یک تار موی بازیگر تا فلان جمله در فیلم‌هاست باید پشت سینما بایستد و اصلا وظیفه‌اش این است که به اتکای همه افتخاراتی که سینما برای این سرزمین به دست آورده، پشتیبان آن باشد. متأسفانه این حمایت از سینما در وزارت ارشاد به‌عنوان متولیان سینما، آن‌گونه که شایسته این سینماست نبوده است.»

وی در ادامه طلبکارتر نیز شده و گفته است: «لازمه کار فرهنگی این است که مسئولان فرهنگی حامی‌اش باشند، چون وظیفه من یا عوامل سینما نیست که ذهنیت‌ها و اطلاعات غلط مسئولان و نهادهای غیرسینمایی را پاک کنیم تا به بازیگری حمله نکنند یا سردر سینمایی را پایین نیاورند یا به توهین‌ها در رسانه‌ها جواب دهند، اینها وظیفه ارشاد است. من دلخوری‌ای از هیچ‌کس ندارم،  فقط فکر می‌کنم چطور ممکن است عده‌ای وظایف خودشان را نشناسند و مسئولیت داشته باشند یا بشناسند و عمل نکنند؟»

اما ظاهرا فاطمه معمتدآریا بعد از اظهارات سخیفش، حتی با یک اخم ظاهری و کوچک نیز از سوی متولیان فرهنگ و هنر دولت مواجه نشده است، که حتی الان از آنها طلبکار هم است که چرا برای انجام وظیفه به او، برای دفاع به صحنه هم نیامده‌اند!

البته اینکه فاطمه معتمدآریا انتظار دارد از وی به خاطر حرف هایش حمایت کنند، خیلی چیزی عجیبی هم البته نیست، چون اینان هروقت پنجه ای به صورت انقلاب و ارزش‌ها کشیده‌اند، بیشتر از سوی برخی مسئولین فرهنگی و سیاسی تحویل گرفته شده و جوایز ویژه نیز دریافت کرده‌اند.

همچنانکه وقتی امثال این بازیگر در محضر رئیس‌جمهور محترم، سخنان ساختارشکن بیان می‌کنند و برایشان کف هم می‌زنند، زده می‌شود، از این جسور شدن و طلبکار شدن از حاکمیت و انقلاب نیز نباید تعجب کرد.

وقتی برخی جریانات سیاسی گدایی رای از چنین افرادی می کنند، باید بدانند که در حقیقت جز متوهم کردن این افراد در برابر انقلاب، دستاورد دیگری را برای جمهوری اسلامی ببار نمی‌آورند.

حال باید پرسید پشت سر این بازیگر نمک نشناس سینما، در واقع کدام مسئولین به ظاهر انقلابی قرار دارند؟!



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/622
نظرات شما