بررسی‌ها نشان می‌دهد رایگان کردن بیمه برای 5 دهک اول=، درمان رایگان برای کودکان زیر 7 سال، درمان رایگان سرطان و درمان رایگان هپاتیت C جزو اقداماتی است که بدون هماهنگی با سایر ذی‌نفعان مانند سازمان برنامه و بودجه و بدون برنامه‌ریزی و برآورد هزینه صورت گرفته است.
عضو هیات علمی سازمان پژوهش‌های صنعتی با اشاره به همکاری این سازمان با فراجا برای توسعه فناوری‌های مورد استفاده این نیرو، گفت استفاده از فناوری‌های نوین باعث محافظت از جان نیروهای پلیس می‌شود.
حمایت دولت از صندوق‌های بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ درحالی ادامه دارد که سهم این صندوق‌ها از بودجه عمومی کشور به ۱۶ درصد افزایش خواهد یافت.
نوبت اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ۱۴۰۳ صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) با حضور داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در سراسر کشور آغاز شد.
رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم:
رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم گفت: سردفتری اسناد رسمی تنها حرفه‌ای است که از وقوع اختلاف و تعارض در جامعه پیشگیری می‌کند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد:
ایرنا- معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند استخدام شدند.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، سازمان تأمین‌اجتماعی را الگوی مطلوبی برای استقرار پوشش همگانی سلامت در سطح ملی و گستره بین‌المللی سلامت دانست.
چندی پیش بود که وزرای بهداشت و ارتباطات با حضور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، خبر از امضای آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو دادند. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها همچنان معطل ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت هستند.
واکاوی بودجه امسال صندوق‌های بازنشستگی
دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ درحالی ۱۳۰ همت جهت تأدیه بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی و متناسب‌سازی حقوق و نیز حفظ قدرت خرید بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر گرفته که در بخش اول قانون بودجه، محل تأمین بدهی‌های دولت به سازمان مذکور نقدی یا تهاتر،
ایران در حوزه مالکیت فکری و ثبت اختراعات در جایگاه پنجاه‌ویکم دنیا قرار دارد و سالانه ده‌ها اختراع ایرانی در مراکز معتبر داخلی و خارجی ثبت می‌شوند. با این حال این حوزه خالی از مشکلات و مسائل نیست؛ مسائلی مانند زمان‌بر بودن فرآیند ثبت اختراع، ضعف در تجاری‌سازی محصول و مهمتر از همه نابسامانی حضور مختر
اولین نشست رسمی مسئولان و نمایندگان اداره تجزیه و مبادلات با مدیرکل پست استان قم در سال 1403 برگزار شد.
فرماندار قم با حضور در اداره کل پست استان قم از بخش های مختلف این اداره کل بازدید و از عملکرد پست خاص در ایام انتخابات تقدیر کرد.
مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی که تا جمعه (۳۱ فروردین‌ماه) تمدید شده بود، فردا به پایان می‌رسد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/3