آقای کی‌روش فقط «انگ» زدید!

مشخص شدن نتیجه جواب آزمایشی که بر روی وضعیت سلامت چمن ورزشگاه آزادی انجام شده بود، اظهارات سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران را رد کرد تا نگرانی‌ها در این مورد از بین برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شرایط نامناسبی که چمن ورزشگاه آزادی در دیدار ۲۴ آبان ماه تیم ملی فوتبال مقابل ترینیداد و توباگو داشت، بیشتر از خودِ ملی پوشان که در زمین بازی کردند با انتقادات کارلوس کی روش مواجه شد. این انتقادات حتی در گفتگوی وی با روزنامه گاردین که بعد از بازی انجام شد نیز چندین بار مطرح شده بود.

 

البته شرایط نه چندان ایده آل و ظاهر نامناسب چمن آزادی از چشم هیچ کسی پنهان نمانده بود حتی افرادی که به عنوان تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند یا از طریق تلویزیون دیدار تیم‌های ایران و ترینیداد و توباگو را پیگیری می‌کردند اما آنچه بیشتر عصبانیت کی روش را موجب شد، ابهامی بود که در رابطه با وضعیت سلامت چمن آزادی برای وی ایجاد شده بود طوریکه حتی گفته شد کی روش به خاطر مشکوک شدن به نوعی باکتری در زمین چمن آزادی، اقدام به ارسال آن برای آزمایش کرده است. اینکه کی روش دستور شستشوی ویژه استوک‌های ملی پوشان را داد هم دیگر موضوعی بود که در رابطه با انتقاد و ابهام وی از شرایط و سلامت زمین چمن آزادی مطرح شد.

 

با وجود این صحبت‌ها و اقدامات از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال، برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی ادامه پیدا کرد. تیم‌های تهرانی و شهرستانی دیدارهای باشگاهی خود در ورزشگاه آزادی را پیگیری کردند و در مورد هیچ یک از آنها هم صحبتی مبنی بر مواجه شدن با مشکلی به خاطر مسائلی که کی روش به آنها اشاره کرده بود، مطرح نشد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/264
نظرات شما