کارشناس مسائل سیاسی:

نفوذی ها می خواهند با فشار اقتصادی مردم را از انقلاب ناامید کنند/ مردم می خواهند آرمان های اصلی انقلاب در جامعه پیاده شود

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه برخی از مسئولین و نفوذی ها عمداً می ‌خواهند با فشار اقتصادی مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند گفت: اتفاقاً مردم می‌خواهند آرمانهای اصلی انقلاب که بابت آن انقلاب کردند در جامعه پیاده شود مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت الاسلام حسن غفاری فر با اشاره به اینکه برخی از مسئولین میخواهند با اعمال فشار بر مردم آنها را از انقلاب و نظام بدبین کنند،اظهار داشت : در این چهل سال اخیر تا ملت ایران به توفیق استقلال اقتصادی دست یافتند دشمنان از طریق جاهلان داخلی و منافقان و نفوذ در این ها تمام داشته های ملت ایران را نوردرد هدف قرار داده و نابود می‌کنند.

 استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در خصوص تعاون اسلامی که در زمان قاجار توسط علما شکل گرفت در ریسندگی ایران به پیشرفتی رسید که تولیداتش به کشورهای دور نیز صادر می‌کرد اما به یکباره انگلستان تصمیم می گیرد واردات کالا به ایران داشته باشد و با کمک خائنین داخلی و نفوذی ها درون دستگاه قاجار کالاها را به قیمت ارزان در داخل ایران به فروش می رسانند تا بحث ریسندگی داخلی ایران از بین برود  انگلیسی ها این اجناس را در واقع ارزان نمی فروختند بلکه از طریق دزدیدن  امکانات ایران به ظاهر آن را به مردم ایران ارزان می فروختند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد:انگلیسی ها چهل سال است که ایران را در تحریم نگه داشتند سرمایه‌های ایران و ملت یران را پس ندادند و اموال ایران را به غارت بردند اموال کشورهای اسلامی منطقه را به غارت بردند معادن افغانستان و سوریه را به غارت میبرند و به واسطه آن پول مایحتاج ۱۰ درصدی این مردم را تامین می‌کند تا خودشان را خوب نشان دهند.

وی تصریح کرد: در این ۸ سال اخیر دستهایی در کار بود که دلار ذخیره شد و قیمت دلار به یکباره افزایش پیدا کرد باید پرسید این سرمایه ها کجا دپو شده و قرار است چه اتفاقی رخ دهد وقتی فردی علنا اعلام می کند که می توانم دلار را به ۷ تومان برسانم این به معنی است که دلار خودشان دفن کرده اند و افزایش قیمت دلار نیز کار خودشان بوده است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: با نزدیک شدن به انتخابات قیمت دلار قیمت کاهشی خواهد داشت تا از آن بهره برداری سیاسی شود در این هشت سال فشار اقتصادی شدیدی روی مردم عمد و غیرعمد اعمال شد این نشان دهنده این است که انگلیسی ها و نفوذی های داخلی آنها میخواهند مردم را فریب دهند یکی از اهداف آن ها بدنام کردن مردم به نظام و انقلاب است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: برای شناخت اهداف دشمنان نیاز به شناخت در ۳ سطح از جامعه وجود دارد در طول تاریخ ضربه اول به بدنه نظام و انقلاب را نخبگان فاسد زدند در هیچ جای تاریخ مردم هرگز به نظام ضربه نزدند در زمان سیدالشهدا نیز این نخبگان فاسد بودند که ضربه اصلی و انحراف را زدند.

وی بیان داشت: اگر خواص سیاستمدار خائن باشند مردم علم غیب ندارند که متوجه این خیانت‌ها بشوند کسانی که علنا اعلام می کنند که ما نگذاشتیم گرانی‌ها بی رویه شود و از قبل خبر می دهند که  قرار است دلار قیمت نزولی داشته باشد این نشان دهنده این است که اینها از مسائل خبر دارند که برنامه ریزی شده و مدیریت شده است و اهداف پنهان و پیدای دارد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت نخبگان باید روشنگری کنند در خصوص افرادی که در این چهل سال و در این هشت سال می خواهم کشور را به ورطه نابودی بکشاند تا مردم را از انقلاب و نظام ناامید کنند ضربه زدن ها با نام‌های مختلف اصلاح‌طلبی و اصولگرایی و حتی نام انقلاب انجام می‌شود این افراد برای اینکه بتوانند رای کسب کنند از هر راهی وارد می‌شوند حتی اگر ضربه زدن به اعتبار و حیثیت نظام باشد.

غفاری فر افزود: بخش عظیمی از مردم هوشیارند و می‌دانند که این مسائلی که رخ می‌دهد ربطی به اصل نظام و انقلاب ندارد اوضاع معترض هستند اما بنیاد برافکن نیستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و اتفاقا می خواهند آرمان های واقعی انقلاب در جامعه پیاده شود‌

انتهای پیام



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5259
نظرات شما