تخفیف ۱۶ درصدی کلینیک دندانپزشکی سینا به شهروندان قمی

مدیرعامل کلینیک دندانپزشکی سینا وی با اشاره ۱۶ مرداد و سالروز تأسیس این مرکز اشاره کرد و گفت: در همین راستا از ۱۶ مرداد تا ۲۲ مردادماه خدمات این مرکز با تخفیف ۱۶ درصدی همراه خواهد بود و شهروندان می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سید محمدعلی تولیتی با اشاره به ۱۶ مرداد و سالروز تأسیس کلینیک دندانپزشکی سینا اظهار داشت: این مجموعه از سال ۷۹ به‌عنوان اولین کلینیک تخصصی خصوصی کار خود را شروع کرد که بحمدالله با اعتماد خوب همشهریان قمی همراه بود.

وی با بیان این که مکان اولیه کلینیک استیجاری بود، افزود: در ادامه اقدام به خرید زمین این مکان کردیم و در ادامه ۵۴۰ متر بنا در ۶ طبقه احداث کردیم.
تولیتی بیان داشت: در ادامه ۱۱۰ متر زمین به بنای ساختمان اضافه شد و به ۱۴۰۰ مترمربع رسید که هم اکنون این مرکز ۳۰ یونیت دارد.
وی با بیان این که بیش از ۳۰ پزشک در این مرکز فعالیت دارند، گفت: سینا تنها کلینیکی است در شهر قم که تا ساعت ۲ نصفه شب خدمات می‌دهد و در ادامه ساعات شب نیز خدمات تعطیل نیست.
سید محمدعلی تولیتی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه‌های دندانپزشکی موجب شده که مردم قدرت پرداخت هزینه دندانپزشکی را نداشته باشند اما بااین‌وجود این مرکز به‌صورت اقساطی خدمات ارائه می‌دهد.
وی با اشاره ۱۶ مرداد و سالروز تأسیس این مرکز اشاره کرد و گفت: در همین راستا از ۱۶ مرداد تا ۲۲ مردادماه خدمات این مرکز با تخفیف ۱۶ درصدی همراه خواهد بود و شهروندان می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند.
مدیرعامل کلینیک دندانپزشکی سینا خاطرنشان کرد: در این مرکز ۵۰ پرسنل داریم که به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

 



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5446
نظرات شما