انتصاب‌های اتوبوسی سرمست در وقت‌های اضافه/هزینه‌تراشی سریالی برای استاندار جدید در قم

کمتر از دوهفته دیگر جلسات رأی اعتماد وزرای دولت سیزدهم به پایان خواهد رسید و وزیر کشور دولت سیزدهم در خیابان فاطمی مستقر خواهد شد اما به نظر می‌آید اولین چالش وزیر کشور انتخاب زودهنگام استاندار قم باشد چرا که مشخص نیست این تغییرات اتوبوسی تا کی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، درحالی‌که امروز با برگزاری مراسم تحلیف دولت سیزدهم کار خود را به‌صورت رسمی شروع خواهد کرد اما همچنان مدیران دولت روحانی خصوصاً استاندار قم در حال انتصاباتی هستند که نه‌تنها نیاز نیست بلکه شائبه‌های زیادی را به همراه داشته است.
29 تیرماه بود که در خبری از افزایش انتصابات در روزهای پایانی استاندار قم انتقاد کردیم و به نظر می‌آمد که این انتصابات دقیقه‌ای نودی به پایان رسیده است اما در روزهای اخیر نه‌تنها خبری از توقف این انتصابات نبود بلکه هر روز رنگ و بوی جدیدی به خود می‌گیرد.
در این میان بعد از گذشت سه روز از انتصاب سید احمد وحیدی یکی از افراد اصلاح‌طلب را به‌عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی دفتر اقتصادی استاندار بالاخره روابط‌عمومی استانداری قم دیروز خبر این انتصاب را رسانه‌ای کرد اما این پایان کار نیست و به نظر می‌آید تغییرات دقیقه‌ای نودی همچنان ادامه دارد.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که کمتر از دوهفته دیگر جلسات رأی اعتماد وزرای دولت سیزدهم به پایان خواهد رسید و وزیر کشور دولت سیزدهم در خیابان فاطمی مستقر خواهد شد اما به نظر می‌آید اولین چالش وزیر کشور انتخاب زودهنگام استاندار قم باشد چرا که مشخص نیست این تغییرات اتوبوسی تا کی ادامه خواهد داشت.
نکته قابل‌توجه دیگر این که باتوجه‌به خط‌مشی دولت سیزدهم قطعاً سرمست از جمله استانداری خواهد بود که تغییر می‌یابد و این انتصابات دقیقه‌ای نودی تنها هزینه‌تراشی برای دولت و استاندار بعدی خواهد بود.
البته ناگفته نماند که این احکام جدید بار حقوقی حتی با عزل مدیر در دولت سیزدهم، بر دوش بیت‌المال خواهد گذاشت که کمتر به آن توجه شده است.
به‌هرحال انتظار می‌رود نمایندگان شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین نهاد نظارتی با ورود به این تغییرات اجازه هزینه‌تراشی بیش از این را ندهند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5447
نظرات شما