رویداد تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم از برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،    سید محمد حسن یزدی نژاد در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: این رویداد، همزمان با سراسر کشور از دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه در استان برگزار می شود.


وی افزود: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: این رویداد در بخش های پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه و نرم افزار های تلفن همراه برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در بخش پویانمایی می توانند محصولات خود را در رشته های موشن گرافیک - کمیک موشن - کات اوت دو بعدی - استاپ موشن و ... ارائه کنند.

یزدی نژاد افزود: تیم ها و افراد شرکت کننده در این رویداد در تاریخ مشخص شده در محل برگزاری رویداد حضور یافته و به تولید محتوا می پردازند و به برگزیدگان در هر بخش جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مسئول فضای مجازی سپاه استان قم گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این برنامه دهم آبان ماه و از طریق سایت به نشانی event.bsjmajazi.ir می باشد و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09112071552 تماس بگیرند و یا به آدرس @Matna_Qom در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این رویداد بزرگ که در روزهای پایانی آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد.

 

 




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5507
نظرات شما