همراهی با رهروان مهدی در ویژه برنامه «جهان جهان»/ موکب‌داران از تجربه خدمت به زائران جمکران می‌گویند

مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم گفت: ویژه برنامه «جان جهان» به مناسبت نیمه شعبان و در قالب موکب رسانه‌ای امامزاده علی بن جعفر(ع) در بلوار پیامبر اعظم(ص)، هر شب روی آنتن شبکه قم می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(عج)، ویژه برنامه «جان جهان» در قالب موکب رسانه‌ای اوقاف استان قم و به نام امامزاده واجب التعظیم حضرت علی بن جعفر(ع) در مجاورت عمود 86 مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا شده است.
وی افزود: این موکب رسانه‌ای از روز شنبه شب دهم شعبان المعظم آغاز بکار کرده و تا روز 16 این ماه برپا خواهد بود.
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هدف از برپایی این موکب و اجرای برنامه جان جهان، نمایش رسانه‌ای میزبانی قمی‌ها از مردم ایران و جهان در نیمه شعبان است گفت: پیاده‌روی مردمی و موکب‌داری در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، یکی از سنت‌های مردم قم است که در این برنامه سعی در پرداختن به همین مسئله داریم.
وی ادامه داد: از جمله بخش‌های برنامه جهان جهان که هر شب حوالی ساعت 19:30 تا 21 با تهیه‌کنندگی حجت الاسلام والمسلمین حسین نطنزی و اجرای سید مهدی تحویلدار روی آنتن زنده سیمای مرکز قم می‌رود می‌توان به گفت‌وگو با کارشناسان مشهور مذهبی از جمله حجم اسلام والمسلمین کلباسی، سعیدی، اسکندری، پورسید آقایی، ظهیری و صادقی واعظ اشاره کرد.
قائم‌پناه عنوان کرد: همچنین در هر برنامه شاهد مدیحه‌سرایی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت همچون مهدی حیدرزاده، رضا ایزدی، علی اصغر مالکی‌نژاد، سید رضا تحویلدار، حسن حیدرزاده قمی، عباس حیدرزاده و استاد چاووشی هستیم ضمن اینکه گروه تواشیح میعاد و یکی از گروه‌های سرود استان قم نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.
مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه از موکب‌داران قمی و شهرستانی ورزشکاران شاخص هم برای گفت‌وگو در این برنامه دعوت می‌شود گفت: آیتم‌های گوناگون دیگری هم در قالب برنامه جهان جهان به خصوص در شب و شام نیمه شعبان پخش می‌شود.
وی تصریح کرد: این برنامه تلویزیونی در دو شب انتهایی از سیمای استانی (شبکه نور) و برخی شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
قائم‌پناه افزود: برنامه جهان جهان با مشارکت اوقاف ناحیه یک قم، مشارکت ستاد مردمی نیمه شعبان، مرکز افق آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) و صدا و سیمای مرکز قم به مدت یک هفته تدارک دیده شده است.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5621
نظرات شما