رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب:

حاکمان عربستان عامل برهم‌زدن وحدت امت اسلامی هستند

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان این که حاکمان عربستان عامل برهم‌زدن وحدت امت اسلامی هستند، گفت: باید به حاکمان این کشور بگوییم که سرزمین وحی را صحنه دلالی برای اسرائیل نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن نواب در همایش بین‌المللی جایگاه حج در تقویت همگرایی اسلامی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها که در سالن جلسات دانشگاه ادیان و مذاهب در قم برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه عربستان سعودی به‌جای این که عامل وحدت باشد، عامل برهم‌زدن این وحدت شده است و مصداق این عبارت است که به خیر به تو امیدی نیست، لطفاً شر مرسان.

وی ادامه داد: باید به حاکمان این کشور بگوییم که سرزمین وحی را صحنه دلالی برای اسرائیل نکنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب به سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان اشاره کرد و گفت: نخست‌وزیر این کشور مسلمان برای کمک‌گرفتن کمک به عربستان می‌رود در صحبت‌های اولیه قول کمک داده می‌شود اما در نهایت جلسه به هم می‌خورد و بعد متوجه می‌شود که شرط این کمک برقراری روابط با اسرائیل است و در غیر این صورت خبری از حمایت نیست.

وی با بیان این که برخلاف اساس حج سردمداران عربستان عمل می‌کنند، تصریح کرد: هرسال که پیش می‌رویم عربستان به سمت دوری از کشورهای اسلامی پیش می‌رود و در واقع دولت این کشور به دست کسانی اداره می‌شود که نمی‌توانند بین کشورهای اسلامی وحدت‌آفرین باشند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5748
نظرات شما