قطع برق 50 مشترکین خانگی پرمصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از قطع برق 50 مشترک خانگی پرمصرف دارای کنتور هوشمند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از روابط عمومی  شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس مهدی آهنین‌پنجه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت بار در تابستان امسال پرداخت و گفت: به منظور حفظ و پایداری برق در شبکه اجرای برنامه‌های بهینه‌سازی و مدیریت مصرف پیش از آغاز فصل گرما در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تمام بخش های مصرفی اظهار داشت: تشکیل کارگروه استانی مدیریت بار صنایع و نظارت بر کاهش بار، تشکیل اکیپ بازدید جهت مراجعه حضوری به محل صنایع بزرگ و پرمصرف جهت جلب مشارکت در برنامه‌های پاسخگویی بار، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای کامل برنامه‌های مصوب صنایع با هماهنگی سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی از جمله برنامه‌هایی است که در راستای کاهش بار مشترکین صنعتی به انجام رسیده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم همچنین از الزام تمامی ادارات به بهینه‌سازی مصرف انرژی در ماه‌های گرم و معرفی ادارات پرمصرف به استانداری جهت اخطار و پیگیری خبر داد و یادآور شد: در هفته گذشته برق بیش از 35 مشترک عمومی – اداری غیر همکار پس از اخطارهای لازم، قطع شد. 

وی پایش مستمر و آنلاین میزان مصرف ادارات، اخطار به مشترکین غیر همکار و اقدام به قطع برق در صورت تداوم عدم همکاری، تشکیل اکیپ بازرسی جهت بازدید از ادارات و دستگاه‌های اجرایی و الزام ادارات به استفاده از دیزل ژنراتور در ساعات پیک‌بار را از جمله اقدامات انجام شده در راستای کاهش بار مصرفی ادارات  برشمرد. 

آهنین‌پنجه با اشاره به بخشی از برنامه‌های مدیریت مصرف خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف از ساعت 11 الی 18 با رعایت سقف 5 ساعت در روز و تشویق کشاورزان با رایگان شدن بهای برق در 19 ساعت مابقی از جمله این برنامه‌ها است. 

وی همچنین از اجرای طرح افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری خبر داد و ابراز داشت: نصب کنتور هوشمند برای مشترکین پرمصرف خانگی و تجاری و پایش آنلاین مصرف در ساعات پیک‌بار، تماس با مشترکین پرمصرف، ارائه راهکارهای کاهش مصرف و اخطار قطع برق در صورت عدم رعایت الگوی مصرف از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح به انجام رسیده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از قطع برق 50 مشترک خانگی پرمصرف دارای کنتور هوشمند در هفته گذشته خبر داد و در عین حال گفت: در هفته‌های گذشته با مراجعه حضوری از مشترکین خانگی که نسبت به مدیریت مصرف اهتمام داشتند قدردانی شد. 

وی مراجعه به مساجد و توجیه متولیان مساجد جهت کاهش مصرف در ساعات اوج بار و اجرای طرح جهادی بازدید و نظارت بر رعایت مصرف بهینه در اصناف و واحدهای تجاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای جهت آموزش و آگاه‌سازی مشترکین را از دیگر اقداماتی ذکر کرد که به منظور مدیریت مصرف بهینه انجام شده است. 




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5752
نظرات شما