خانواده جانباز شهید محمد علی محمدیان قمی تجلیل شدند

در آستانه برگزاری نخستین یادواره ۵۶ شهید جانباز هفتاد درصد استان قم، اعضای کنگره ملی شهدای استان با خانواده جانباز شهید «محمد علی محمدیان قمی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری قم در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همسر شهید محمدیان بر نقش مهم شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شهدا ولی نعمت، برکت و نعمت‌های انقلاب هستند که بایستی شکرگزار این مهم باشیم.

 

علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز با اشاره به اینکه جانبازان و خانواده‌های جانبازان شهید سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند، عنوان کرد: خانواده‌ها و به خصوص همسران شهدای جانباز دارای صبر و شکیبایی مثال زدنی هستند.

وی ابراز کرد: جانبازان شهید در دوران دفاع مقدس وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و پس از آن نیز با ایثارگری و فداکاری‌های بسیار در مسیر نظام و انقلاب اسلامی حرکت کردند و بی‌شک شهادت بهترین مزد برای این شهدای والامقام است.

در ادامه جانباز ۷۰درصد سید سعید چاوشی  همرزم شهید محمدیان قمی، با بیان اینکه این شهید فعالیت‌های ورزشی خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرده بود، افزود: شهید محمدیان قمی جدای از رشته بسکتبال با ویلچر، به رشته تیراندازی با تفنگ بادی نیز گرایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: این شهید در رشته تیراندازی با تفنگ بادی به قدری استعداد و توانایی داشت که در مسابقات قهرمانی کشور، موفق به کسب مدال طلا شد؛ در سال ۱۳۶۹ شهید محمدیان قمی دعوت به مسابقات پارا المپیک هلند شد و مدال برنز قهرمانی جهان در رشته تیراندازی با تفنگ بادی را کسب کرد.

در پایان این دیدار، با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهید «محمد علی محمدیان قمی» و لوح سپاس، از خانواده این شهید والامقام تقدیر به عمل آمد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5972
نظرات شما