حجت‌الاسلام فرحزاد: مقام جانبازان از شهدا کمتر نیست

حجت‌الاسلام فرحزاد: مقام جانبازان از شهدا کمتر نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در نخستین یادواره ۵۶ شهید جانباز هفتاد درصد استان قم که در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد، بر تلاوت سوره مبارکه واقعه در شب جمعه تاکید کرد و گفت: طبق روایات معصومین (علیهم‌السلام) هر کس سوره واقعه را در شب جمعه قرائت کند، باعث دوری فقر و نداری، افزایش رزق و روزی‌ می‌شود و شخص نزد خدا محبوب شده و همنشین حضرت علی (علیه‌السلام) در بهشت برین خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امام حسین (علیه‌السلام) مظهر تمام خوبی‌ها و نیکی‌هاست، افزود: امام صادق (علیه‌السلام) فرمودند آن کسی که خداوند بخواهد همه خیرها را بر او سرازیر بکند، محبت و عشق اباعبدالله و زیارت حضرت را در دلش قرار می‌دهد؛ این فضل و لطف خدای متعال است که ما نیز در دلمان عشق حسین بن علی (علیه‌السلام) قرار دارد.

 

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: سعی کنید بر محبت حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) سرمایه‌گذاری کنید؛ با مال، با جان، با آبرو و هرگونه که می‌توانید در راه این امام همام قدم بردارید.

 

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ شبکه ماهواره‌‌ای وهابیت امروزه بر علیه زیارت، دعا، شفاعت، غدیر خم و پیاده‌روی اربعین همواره سمپاشی و تبلیغ می‌کنند اما کور خوانده‌اند چراکه نور خدا هرگز خاموش نمی‌شود و همیشه با عشق و حضور پرشور محبان اهل بیت (علیهم‌السلام) در پیاده‌روی بزرگ اربعین، شکست خورده‌اند.

 

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به اینکه شهدا به آرزوی دیرینه خود رسیدند و به ملاقات خدای متعال رفتند، عنوان کرد: همه جانبازان که این سختی‌ها و مشکلات جسمی و روحی را یک عمر متحمل می‌شوند به اعتقاد بنده مقام‌شان از شهدا کمتر نیست و چه بسا مقام بالاتری داشته باشند.

 

وی ادامه داد: خانواده‌های جانبازان و آزادگان نیز به‌خاطر صبر و شکیبایی که دارند، از اجر و پاداش بسیاری نزد خدای متعال برخوردار هستند؛ مصائب امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به مراتب سنگین‌تر از شهادت شهدای کربلا است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5986
نظرات شما