همزمان با اربعین حسینی؛

توزیع بیش از ۴۰۰۰ پرس صبحانه گرم بین زائران حسینی

روزانه بیش از ۴۰۰۰ پرس صبحانه گرم به همت هیئت زوارالزهرا قم طبخ و بین زائران حسینی در مسجد جمکران همزمان با اربعین حسینی توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، نصرتی با بیان اینکه موکب هیئت زوارالزهرا بیش از ۷ سال است که در ایام اربعین در مسجد جمکران مسقر و به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند،اظهار کرد: این موکب هر ساله از ۱۵ الی ۲۴ صفر به زائران حسینی در مسجد جمکران خدمات رسانی می کند.

وی با اشاره به طبخ و توزیع روزانه بیش از ۴هزار پرس غذای گرم از قبیل آش و حلیم و عدسی در وعده صبحانه بین زائران حسینی،تصریح کرد: خادمانی که در این موکب خدمت رسانی می کنند روزانه ۱۲ ساعت تلاش میکنند تا خدمت به زائران حسینی به بهترین و شایسته ترین وجه انجام شود و لبخند رضایت زائران اربعین خستگی را از تن خادمان موکب خارج می کند.
رئیس هیئت امنای هیئت زوارالزهرا قم گفت: خدمات این هیئت فقط به زمان اربعین حسینی خلاصه نمی شود و خادمان هیئت در طول تمام مناسبت ها غذای گرم طبخ و در منازل نیازمندان قم توزیع خواهند کرد.
وی با اشاره به محدودیت امکانات هیئت زوارالزهرا، بیان کرد: تمام هزینه های خدمات انجام شده توسط این هیئت به همت هیئت امنا صورت میگیرد و اگر خیرین به کمک این هیئت بیایند و کمک کنند تا آشپزخانه مجهزی برای هیئت احداث کنیم، خادمان هیئت میتوانند خدمات خود را در طول سال و به صورت هفتگی برای زائران و نیازمندان قم انجام دهند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6065
نظرات شما