اجرای برنامه‌های قرآنی در مدارس با همکاری اوقاف قم

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قم گفت: همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) برنامه‌ای با همکاری اوقاف در مسجد امام حسن عسکری(ع) و با حضور اولیاء و مربیان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، عبدالله صادق‌خانی  در آیین شروع رزمایش مهر تحصیلی که در سالن کوثر آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار شد اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه و نقشه راه این وزارتخانه برای توسعه سیستم آموزشی در سطح کشور است.
وی افزود: یکی از راهکارهای اجرای این سند، استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی است که از جمله دستگاه‌های همکار، اداره کل اوقاف استان قم است.
رئیس آموزش پرورش ناحیه یک قم خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با مسئولان اوقاف قم داشته‌ایم تا در حوزه قرآن و عترت کارهای مختلفی انجام دهیم.
وی ادامه داد: در این راستا و همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) برنامه‌ای با همکاری اوقاف در مسجد امام حسن عسکری(ع) و با حضور اولیاء و مربیان برگزار می‌شود.
صادق‌خانی تصریح کرد: همکاری‌های خوبی بین آموزش و پرورش با اوقاف استان به ویژه اوقاف ناحیه یک شهرستان قم صورت گرفته و همچنان تداوم دارد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6069
نظرات شما