بیانیه ستاد راهبری ورزش حوزه در محکومیت جنایت آشکار عوامل تکفیری در شیراز

ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه در بیانیه ای اقدامات مذبوحانه و جنایت آشکار عوامل وهابی-تکفیری در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه در بیانیه ای اقدامات مذبوحانه و جنایت آشکار عوامل وهابی-تکفیری در حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام را محکوم و از چهره های شاخص و ارزشی ورزش کشور روشنگری و برملا کردن نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی را خواستار شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

شهادت مظلومانه جمعی از مومنین در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهما السلام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

بار دیگر طواغیت زمان در محاسبات خود دچار اشتباه شده و با غفلت نسبت به وعده و سنت های الهی به سوی نقطه انتهائی شتافتند.

جامعه بیدار و زمان شناس ورزش کشور در کنار آحاد مردم، داغدار این مصیبت جانکاه است و خواستار برخورد قاطع مسئولین کشور با عوامل داخلی و خارجی بر هم زننده امنیت و اقتدار میهن عزیزمان در هر کسوت و جایگاه می باشند.

اینک که استکبار جهانی و دنباله های آن در داخل و خارج از کشور با بهانه های واهی به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش ملت صبور ایران می باشند، و عده محدودی از جامعه ورزش نیز که با ثروت ملت و ظرفیتهای نظام چهره شده اند با بازی بدون تدبیر در زمین دشمنان ملت ایران سعی در بدنام کردن جامعه ورزشی کشور را دارند، ید واحده شدن و نقش آفرینی جامعه ورزش خصوصا چهره های شاخص و ارزشی ورزش کشور که تعداد آنان فراتر از حد تصور است، جهت روشنگری و برملا کردن نقشه های شوم دشمنان ناپاک بسیار ضروری و قطعاً یکی از مصادیق بسیار مهم جهاد تبیین می باشد.

بی‌شک زمینه سازان و همراهان این حوادث خونین باید در پیشگاه خداوندمتعال ،قانون و امت شریف ایران پاسخگو بوده و خون پاک شهدای والامقام حرم حضرت احمدبن موسی علیهما السلام، شهدای ترور و شهیدان راه امنیت این کشور پایمال نخواهد شد و درس عبرتی برای همه معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد. ان شاء الله

فاصبر ان وعد الله حق
ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه





انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6255
نظرات شما