مدیرعامل صنایع چوب لوکس فِرِیم:

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

مدیرعامل صنایع چوب لوکس فِرِیم گفت: این مجموعه با تکیه بر طرح‌های مدرن و متنوع محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند که رضایت سلیقه‌های مختلف را جلب کرده و برای توسعه، صادرات را در برنامه‌های خود داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، صنعت چوب در استان قم یکی از صنایعی است که مورد توجه بوده و با فعالیت کارآفرینان و فعالین اقتصادی مختلف در این حوزه نه تنها زمینه اشتغال برای افراد مختلف فراهم و به برداشته شدن باری از روی دوش دولت کمک شده، بلکه یکی از نیازهای اصلی عموم مردم هم پاسخ داده شده، چرا که امروز هر خانه، دفتر کاری و اداره و هر مجموعه‌ای به محصولات صنایع چوب نیاز اساسی دارد.

علیرضا نورمحمدیان یکی از کارآفرینانی است که در این حوزه فعالیت می‌کند و توانسته درکنار اشتغالزایی و کمک به اقتصاد کشور، محصولاتی با کیفیت بالا و متنوع تولید کند.

در ادامه گفت‌وگو با این کارآفرین صنعت چوب را می‌خوانیم.

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

تولید محصولات متنوع و باکیفیت

 

علیرضا نورمحمدیان با اشاره به آغاز فعالیت در حوزه صنعت چوب گفت: از سال ۸۶ وارد این حوزه شدیم و هدف ما در کنار فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، تولید محصولات جدیدی بود که از نظر کیفیت و تنوع، مورد پسند اقشار مختلف باشد.

مدیرعامل صنایع چوبی لوکس فِرِیم ادامه داد: ۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم و ۸ نفر به صورت مستقیم از طریق فعالیت در این مجموعه مشغول به کار شده‌اند.

وی عنوان کرد: جاکفشی، دراور، جاکتابی، آینه قدی، میز و عسلی، انواع بوفه و کنسول از محصولاتی هستند که توسط مجموعه "لوکس فِرِیم" تولید می‌شود.

این فعال اقتصادی حوزه صنعت چوب تاکید کرد: باتوجه به اینکه رضایت مشتری از اهمیت بالایی برای مجموعه برخوردار است در تولید محصولات از بهترین مواد اولیه و باکیفیت استفاده می‌شود.

کاهش قیمت تمام شده محصول با استفاده از مواد اولیه داخلی

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

وی ادامه داد: آنچه که این مجموعه را متمایز کرده حمایت از تولید و توان داخلی است و در همین راستا از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه داخلی در تولید محصولات استفاده می‌کنیم که قابل رقابت با محصولات خارجی هستند و در این زمینه کمبودی نداریم؛ ضمن اینکه استفاده از مواد اولیه باکیفیت قیمت تمام شده محصول را هم کاهش داده است.

این فعال اقتصادی صنعت چوب عنوان کرد: یکی از مواردی که مجموعه "لوکس فِرِیم" را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌کند استفاده از کارتن در بسته بندی و سهولت و ایمنی در ارسال محصولات است که حتی تعداد کمی از شرکت‌های مطرح این مزیت را دارند و این کار در افزایش کیفیت و ماندگاری محصول تاثیر گذار است و باعث می‌شود مرسولات در سفارش‌های بین شهری آسیب نبیند و این موضوع به افزایش رضایت مشتری کمک می‌کند.

نورمحمدیان درباره مزیت‌های مجموعه "لوکس فِرِیم" اظهار کرد: در این مجموعه از دستگاه‌های نوین و به‌روز که در بازار موجود است استفاده می‌کنیم که در افزایش کیفیت کار تاثیرگذار است.

 

استفاده از طرح‌های به روز و مدرن و کاربردی در تولید محصولات

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

وی ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات هم تا امروز مشتریان از طرح‌ها راضی بودند؛ چرا که از طرح‌های با جذابیت بالا و به روز، بدون مشابه در بازار داخل استفاده می‌کنیم؛ البته به این حد بسنده نمی‌کنیم و ارتقا و تنوع طرح‌ها را هم در برنامه داریم.

این فعال اقتصادی صنعت چوب تاکید کرد: مجموعه لوکس فِرِیم با تکیه بر دانش داخلی و به خدمت گرفتن نیروی انسانی کار آزموده و جوان گام بزرگی را در جهت اهداف بلند مدت خود برداشته است.

نورمحمدیان با بیان اینکه توسعه فعالیت از اهداف جدی و اصلی مجموعه است، گفت: توسعه فضای زیربنایی کارگاه در طرح توسعه مد نظر است؛ البته طرح ما منحصر در این مورد نیست و تنوع تولیدات هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: طرح توسعه علاوه بر اینکه به کارآفرینی و اشتغالزایی بیشتر منجر خواهد شد به ارتقای سطح فروش هم کمک می‌کند به طوری که برای افزایش گستره جغرافیایی تحت پوشش که از محصولات ما استفاده می‌کنند برنامه ریزی شده است.

 

هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

مدیرعامل مجموعه لوکس فِِریم با اشاره به بازار فروش محصولات گفت: در حال حاضر علاوه بر استان قم، در استان‌های شمالی و غربی کشور هم نماینده فروش داریم و باتکیه بر تبلیعات و تنوع محصولات، بازاریابی در استان‌های مرکزی و جنوبی هم هدف‌گذاری شده است

وی در ادامه به صادرات محصولات مجموعه لوکس فِرِیم اشاره و عنوان کرد: صادرات در طرح توسعه مدنظر مجموعه است و در قدم اول کشورهایی مانند عراق و ترکیه هدف‌گذاری شده که درحال مطالعه و ارزیابی اولیه برای بازاریابی قرار دارد.

وی اظهار کرد: برندینگ از اهمیت بالایی برخوردار است و برای برندسازی مجموعه طرح و برنامه داریم و ثبت و تبلیغات درنظر گرفته شده است.

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

فروش آنلاین محصولات گسترش می‌یابد

 

نورمحمدیان ادامه داد: باتوجه به نیاز جامعه هدف و عملکرد متناسب با جامعه جدید، ارتقای حضور در فضای مجازی و فروش آنلاین و تبلیغات گسترده‌تر در این فضا در دستور کار قرار دارد.

وی نمایشگاه‌ها را فرصت خوبی برای تبلیغ، معرفی محصولات و بازاریابی دانست و عنوان کرد: در سال‌های گذشته در نمایشگاه‌های مختلف سراسر کشور حضور فعال داشتیم که بازخورد خوبی گرفتیم و زمینه بازاریابی فراهم شد.

 

ضرورت تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

نورمحمدیان درباره موانع پیش روی فعالیت تولیدی گفت: سرمایه ثابت و سرمایه در گردش یکی از نیازهای ما است و برای تامین آن به تسهیلات نیاز داریم و اگر در این زمینه راه باز شود بستر رشد بیشتر برای فعالین اقتصادی فراهم می‌شود که نتایج نه تنها برای یک مجموعه بلکه برای مجموع اقتصاد استان و کشور کمک کننده است.

وی ادامه داد: در کنار مشکلاتی که در حوزه پرداخت تسهیلات داریم، بروکراسی اداری و کاغذ بازی‌ها در ادارات مختلف هم یکی از مواردی است که سر راه تولید قرار دارد و نیاز داریم سختگیری‌ها در زمینه‌های مختلف ازجمله صدور مجوزها کاهش پیدا کند تا زمینه برای رشد اقتصادی تسهیل شود.

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

نگاه کارشناسی در صدور دستورالعمل‌ها ضرورت دارد

 

مدیرعامل صنایع چوبی لوکس فریم اضافه کرد: دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌هایی هم وجود دارد که بعضا کارشناسی شده نیست و روند تولید را کند می‌کند، بازنگری و اصلاح این موارد و نگاه کارشناسی به حوزه تولید یکی از ضرورت‌های اساسی مورد نیاز است.

وی درباره زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت چوب و تمرکز اصناف در مجموعه واحد گفت: شهرک صنعتی ثامن الائمه در ابتدای جاده گرمسار برای استقرار صنایع چوب درنظر گرفته شده اما به دلیل دور بودن و عدم دسترس پذیری به امکانات و بازار فروش حضور در این شهرک مورد استقبال قرار نگرفت.

 

قم از استان‌های پیشتاز صنعت چوب است

تنوع محصولات و طرح‌های مدرن مزیت اصلی لوکس فریم است/هدف‌گذاری برای افزایش بازار فروش در داخل و خارج

این فعال اقتصادی صنعت چوب ادامه داد: قم از استان‌های پیشتاز در صنعت چوب است و رشد خوبی در این زمینه داشته‌ایم و زیرساخت‌های لازم برای این صنعت در قم فراهم است.

مدیرعامل صنایع چوبی لوکس فِرِیم گفت: شعبه اصلی فروش این مجموعه در سرای ایرانی قرار دارد و کارگاه هم در فاصله کمی روبه روی سرای ایرانی واقع شده، همچنین افراد از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به http://www.luxeframe.ir/ از محصولات دیدن کرده و سفارش خود را ثبت کنند، ۰۹۳۵۹۱۸۱۹۱۷ و ۰۹۳۵۹۱۸۱۹۱۲ هم آماده پاسخگویی به مشتریان است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6542
نظرات شما