استقلال به مصاف بهترین خط دفاع لیگ می‌رود؛ «ورزشگاه آزادی» جهنمِ مس رفسنجان

تیم فوتبال استقلال در هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیمی می‌رود که کمترین گل را در این فصل دریافت کرده اما همیشه در ورزشگاه ازادی بازنده بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تقابل استقلال و مس رفسنجان خواهد بود. شاگردان ریکاردو ساپینتو برای اینکه همچنان بتوانند در صدر باقی بمانند باید از سد تیم سرسخت محمد ربیعی بگذرند.

مس رفسنجان با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد و همچنین ثباتی که روی نیمکت داشته از لحاظ نتیجه‌گیری عملکرد درخشانی نسبت به ۲ فصل قبل نداشته و با سه برد، ۹ تساوی و یک باخت با ۱۸ امتیاز در رده‌ی ششم است و فاصله‌اش با صدر جدول هشت امتیاز است. نارنجی‌پوشان با زدن هفت گل تنها از پیکان گل زده‌ی بیشتری دارند اما در سوی مقابل با دریافت تنها چهار گل، بهترین خط دفاع لیگ بیست و دوم تا به اینجا را مال خود کرده‌اند.

استقلال و مس در تاریخ لیگ برتر چهار پیکار داشته‌اند که نتیجه‌ی آن سه پیروزی برای آبی‌پوشان تهرانی و یک تساوی بوده است. نماینده‌ی استان کرمان هنوز موفق به شکست تیم پایتخت‌نشین نشده و در این چهار بازی همیشه دروازه‌اش باز شده است. آنها هشت گل از استقلال دریافت کرده‌اند و سه گل به ثمر رسانده‌اند.

نکته‌ی عجیب این است که محمد ربیعی و شاگردان در این سه فصلی که به بالاترین سطح فوتبال ایران آمده‌اند هیچ‌وقت در تقابل با سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی به موفقیت نرسیده‌اند و با باخت زمین را ترک کرده‌اند. آنها ۲ بار به استقلال و سه مرتبه به پرسپولیس باخته‌اند.

حال باید دید در بازی روز جمعه که از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. آیا بازهم مس در ورزشگاه آزادی شکست خواهد خورد؟ آیا آبی‌ها می‌توانند دروازه‌ی بهترین خط دفاع لیگ را همانند جدال‌های قبلی‌شان باز کند؟




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6557
نظرات شما