جوانان شعیه استرالیا و نیوزلند با معارف اسلامی آشنا می شوند+ تصاویر

دوره مطالعات اسلامی زبان انگلیسی برای جمعی از جوانان شیعه استرالیا و نیوزلند و کانادا در قم آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، مؤسسه بین‌المللی جنت‌المأوا در راستای  اهداف انقلاب اسلامی در موضوعاتِ دوره‌های مطالعات اسلامی برای جوانان خارج از کشور، تبلیغ، رسانه و توسعه‌ شعائر اسلامی در سطح بین‌الملل به چندین زبان زنده دنیا مشغول فعالیت بوده و در این راستا گام‌های مهمی برداشته است. 


این مؤسسه  دوره مطالعات اسلامی زبان انگلیسی را برای ۱۸ نفر از جوانان شیعه استرالیا و نیوزلند و کانادا در تاریخ ۱۱ دی به مدت ۴۰ روز در شهرهای قم، کاشان، اصفهان، تهران، مشهد، کربلا و نجف برگزار می‌نماید. در این دوره با بهره‌گیری از اساتید فاضل زبان‌دان حوزوی، کلاس‌های متعددی در موضوعات فلسفه، اخلاق، احکام، عقائد، تاریخ و ... برگزار می‌شود. زیارت اماکن مقدسه، دیدار با علما و مراجع عظام، بازدید از اماکن تاریخی ـ مذهبی در برنامه آنها جای گرفته است.


افتتاحیه دوره در تاریخ ۱۲ دی در قم در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار شد و اختتامیه دوره در تاریخ ۱۹ در کربلا برگزار خواهد شد.


شرکت کنندگان ۲۳ روز در قم خواهند بود و  ۳۶ جلسه کلاس آموزش مطالعات اسلامی  را شرکت خواهند کرد و از مراکز مذهبی دیدار خواهند کرد.


محسن عالمی مدیر موسسه جنت المأوا در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: این جوانان بین ۱۷ تا ۲۳ سال سن دارند ۲۳ روز در قم حضور دارند و از آموزه های اساتید دینی مسلط به زبان انگلیسی بهره خواهند برد.

وی تصریح کرد: دیدار با علمای قم نیز جز برنامه های این دوره خواهد بود یک برنامه تفریحی در کاشان،اصفهان، تهران و مشهد برگزار خواهد شد و سپس به سمت کربلا عزیمت خواهیم کرد و ۱۰ روز در عراق خواهیم بود.


عالمی افزود: این ها جوان و نوجوان هستند و نیاز است با توجه به فضای لائیک این کشورها در کشور اسلامی ایران شکل بگیرند و تبدیل به یک درخت تنومند برای اسلام شوند.


وی تاکید کرد: سه ماه تلاش شد تا این جوانان ثبت نام شوند، از مسیولان حوزه علمیه نیز تقدیر میکنیم که  ان شاالله بتوانیم آموزش های مذهبی و فرهنگی را به این جوانان دهیم .


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6575
نظرات شما