پیام شهردار قم در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ولایت فقیه

شهردار قم طی پیامی اقدام رذیلانه نشریه‌ی موهن شارلی ابدو فرانسه در توهین به ساحت ولایت‌فقیه و مرجعیت را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم طی پیامی اقدام رذیلانه نشریه‌ی موهن شارلی ابدو فرانسه در توهین به ساحت ولایت‌فقیه، مرجعیت و رهبری مسلمین جهان؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را محکوم و آن را نشانه‌ای از زبونی و فرومایه‌گی اربابان این نشریه دانست.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

 

ولایت‌فقیه؛ از ارکان پایه‌های اصلی نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که مشروعیت آن را تأیید می‌کند، منشأ بسیاری از موفقیت‌ها و کسب پیروزی‌هایی است که در سایه این نظام مقدس در کشور عزیز ایران اسلامی شاهد آن بوده‌ایم. در تاریخ ایران عزیز اسلامی و پیروزی آن نقش‌هایی بنیادین چون توکل و توسل به خدای رحمان و معصومین علیهمالسلام، رهبری حکیمانه و مدبرانه، وحدت و یکپارچگی مردم عزیز فصل زرینی است که برای همیشه ماندگار خواهد بود و الگویی برای آزادیخواهان جهان است و لذا مغز و محتوای اصلی هر گفتمانی در ذیل این پرچم محوریت ولایت‌فقیه خواهد بود.

این اصل اساسی و نقش اثرگذاری که وجود آن در جمهوری اسلامی و به‌ویژه در بزنگاه‌ها در رهبری مردم و حاکمیت داشته است، همواره خاری بوده است بر چشم دشمنان و بدخواهان تا از هیچ تلاشی برای زیرسؤال بردن آن فروگذار نکنند و هر بار نخست با ایراد شبهات، قصد تخریب این جایگاه را داشته‌اند و آن هنگام که مأیوس از این حربه شدند، حقارت خود را نشان داده و از راه توهین و افترا درآمده و به سخیف‌ترین شکل قصد به سخره گرفتن این حجت الهی را داشته باشند.

اقدام رذیلانه نشریه‌ی موهن شارلی ابدو فرانسه در توهین به ساحت ولایت‌فقیه، مرجعیت و رهبری مسلمین جهان؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی نشانی جز ضعف و فرومایگی اربابان بی‌شرم آنان در برابر فریاد ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی آزادگان جهان نیست.

ضمن محکومیت این اقدام شنیع ، بار دیگر  با نائب بر حق امام زمان(عج) ؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه مدظله‌العالی پیمان بسته و عهد می‌بندیم همچون همیشه در راه اعتلای این نظام مقدس تا پای جان استوار بمانیم.

اللهم عجل لولیک الفرج

سید مرتضی سقائیان‌نژاد




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6602
نظرات شما