ارتباط مستقیم شهرداری با رضایت‌مندی مردم/همه وظیفه همکاری و حمایت از شهرداری قم داریم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت‌ها و خدمات شهرداری‌ها گفت: اگر شهرداری عملکرد خوبی داشته باشد، رضایت‌بخش عمده‌ای از شهروندان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،احمد امیرآبادی فراهانی عصر دیروز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه در مراسم آغاز مرحله جدید طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” به‌منظور افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۸ پروژه شهری به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد اظهار کرد: اگر شهرداری عملکرد خوبی داشته باشد، رضایت‌بخش عمده‌ای از شهروندان را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور وظیفه ما حمایت و همکاری با شهرداری قم است، مطرح کرد: خوشبختانه در استان و شهر قم همکاری و هماهنگی خوبی میان مسئولین سه قوه وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع موجب شده است بخش قابل‌توجهی از مسائل و مشکلاتی که ریشه در گذشته داشته است را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت مسئولین ملی، پروژه قطار شهری قم به‌زودی به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به قم مجموعه مدیریت استان در حال جابجایی بود، در سفر بعدی رئیس‌جمهور به استان نیازمند توجه بیش‌تر به قم در حوزه مصوبات هستیم.

امیرآبادی با اشاره به اینکه عملکرد دولت در اجرای مصوبات قم خوب و قابل‌تقدیر است، خاطرنشان کرد: در قم شاهد برخی مشکلات دیرینه هستیم و در این راستا نیازمند حمایت‌های ویژه از مجموعه مدیریت شهری هستیم.

وی از مشکلات موجود در برخی از دهستان‌های قم یاد کرد و گفت: روستای قمرود ازجمله روستاهای محروم استان قم است که امیدواریم با حمایت‌های وزارت کشور بتوانیم حمایت‌هایی از این روستا داشته باشیم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6638
نظرات شما