آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد از محل عواید موقوفات در قم

مدیرکل اوقاف استان قم از آزادی 10 زندانی جرایم غیر عمد در قم از محل عواید موقوفات و در آستانه سالروز میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به طرح آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از محل عواید موقوفاتی با نیت مرتبط اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، 15 نفر از این قبیل زندانیان به همت اوقاف و با همکاری ستاد دیه استان، آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.
وی افزود: امروز نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرای مرضیه(س)، 10 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با پرداخت 3 میلیارد ریال از بدهی‌هایشان از محل عواید موقوفات شهرستان قم، آزاد خواهند شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مراسمی به همین مناسبت با حضور رئیس کل دادگستری و اداره کل زندان‌های استان قم تدارک دیده شده است گفت: این اقدام به همت مرکز افق آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) صورت می‌گیرد.
به گفته اسکندری، در سال جاری تاکنون و در مجموع، 25 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شامل چهار نفر از بانوان و 21 نفر از آقایان با پرداخت بدهی‌ به مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، آزاد شده‌اند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6650
نظرات شما