تملک ۴۰ باب ملک در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ بلوار عماریاسر قم با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریالی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: در سال جاری با تلاش‌های انجام‌شده، تاکنون 40 باب ملک با اعتباری بالغ‌بر 1800 میلیارد ریال در مسیر اجرای پروژه فاز 5 عماریاسر تملک شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمد رمضانی با اشاره به اجرای پروژه مهم فاز ۵ عماریاسر در منطقه هفت شهر قم اظهار داشت: این پروژه با قدمت بعد از سال‌ها بلاتکلیفی، از سه سال پیش با همت مدیریت شهری آغاز شده و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه شاهد توسعه هسته مرکزی شهر قم باشیم.

وی با بیان اینکه تملک املاک در مسیر اجرای این پروژه از مهم‌ترین اقدامات و یکی از سخت‌ترین مراحل است، ابراز کرد: در سال جاری با تلاش‌های انجام‌شده، تاکنون ۴۰ باب ملک با اعتباری بالغ‌بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال در مسیر اجرای پروژه فاز ۵ عماریاسر تملک شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: اهتمام مدیریت شهری در خصوص اجرای این طرح با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان در ماه‌های گذشته، باعث شد تا مالکین املاک در طرح نیز همکاری مناسبی داشته باشند و با روش‌های مختلف نقدی و غیر نقدی با شهرداری توافق کردند.

وی با تأکید بر اینکه قسمت ورودی مسیر از خیابان معلم کاملاً بازگشایی‌شده است تصریح کرد: ادامه تونل غدیر به این قسمت در حال اجرا بوده و مابقی مسیر نیز همزمان با تملکات در دست اقدامات عمرانی است.

رمضانی خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای تملکات این طرح نسبت به تملک ۴۰۰باب ملک در مسیر اقدام شده است که از سال ۱۳۹۶به بعد با جدیت بیشتری و سرعت بالاتری این پروژه به سمت اجرایی شدن پیش رفته است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6657
نظرات شما