معلمان ابعاد جنگ ترکیبی را برای دانش‌آموزان قمی تبیین می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: امسال 40 نفر از معلمان بازنشسته درس آمادگی دفاعی با حضور در مدارس به تبیین ابعاد جنگ ترکیبی می‌پردازند که 90 معلم دیگر نیز در سال آینده به این جمع اضافه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سردار مهدی کبیری‌پور ظهر دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های بسیج در زمینه تبیین مسائل بین اقشار، اظهار کرد: بسیج در این زمینه‌ برنامه‌های مختلفی را تا به‌الان انجام داده و در آینده نیز دنبال خواهد کرد؛ تولیدات هنری رسانه‌ای که توسط قرارگاه فضای مجازی و معاونت فرهنگی انجام می‌شود یک نمونه از اقدامات ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر تولیدات رسانه‌ای تا به امروز انواع مختلف نشست‌های بصیرتی و تخصصی را بین اقشار مختلف برگزار کرده‌ایم؛ دانشگاه‌ها و مدارس بخشی از مخاطبان هدف ما در این موضوع هستند. برای مثال هر هفته یک موضوع انتخاب و درجلسه‌ای که با حضور اساتید دانشگاه‌ها برگزار و درخصوص آن بحث می‌شود و یا بین دانشجویان میز‍‌گرد‌هایی برگزار و بین آن‌ها تبادل نظراتی صورت می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: در آموزش و پرورش نیز سعی کردیم با یادواره‌ها و کلاس‌های آموزشی که برگزار می‌کنیم تبیین را دنبال کنیم؛ امسال یک توافقی با آموزش و پرورش دادیم که به عنوان اولین استان بخشی از معلمین بازنشسته درس آمادگی دفاعی که سالیان سال به موضوعات آموزش نظامی پرداختند؛ امسال وارد مدارس شده و به بحث تبیین جنگ امروز که از آن به عنوان جنگ ترکیبی نام برده می‌شود، بپردازند.

کبیری‌پور افزود: در نهایت ۴۰ نفر از معلمان آمادگی دفاعی به این جرگه پیوستند و این روز‌ها در مدارس موضوعات مختلف را برای دانش‌آموزان تبیین می‌کنند. البته ۹۰ نفر دیگر در مرحله نهایی هستند و برای سال بعد به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: در زمینه تبیین مسائل بین افراد جامعه هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم اما همچنان پای کار «جهاد تبیین» هستیم تا به این موضوع گسترده و حیاتی بپردازیم. برای شکست دادن فضایی که دشمن از طریق آن غلبه کرده هنوز راه زیادی داریم که باید طی کنیم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6665
نظرات شما