منطقه ۳ از مناطق پیشرو در احداث پارکینگ در قم/احداث ۲ پارکینگ در منطقه

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به احداث پارکینگ‌های عمومی در این منطقه شهری گفت: دو عرصه در خیابان امام خمینی(ره) برای احداث پارکینگ تملک و در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در منطقه سه شهرداری قم، اظهار کرد: تلاش کردیم در این منطقه فعالیت‌های زیرساختی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی عدم وضعیت مناسب مسیرهای ورودی شهر را یکی از مشکلات اصلی این منطقه دانست و مطرح کرد: این مسیر آبروی شهر هستند و باید بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: به همین منظور در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان برای بهبود وضعیت و فضای سبز تقاطع عوارضی کاشان و بلوار شهید سلیمانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این منطقه توجه ویژه‌ای نسبت به احداث پارکینگ وجود دارد، عنوان کرد: در همین راستا تملکی در خیابان امام به متراژ ۲۴۰۰ مترمربع انجام‌شده و روند اجرایی آن آغازشده است.

روحانی وزیری اضافه کرد: این پارکینگ طبقاتی ظرفیت بیش از ۴۰۰ خودرو را خواهد داشت و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن برآورد هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تملکی نیز در کوچه ۲۷ خیابان امام در دست اقدام بوده و تاکنون هزار متر آن آزادشده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در موضوع پارکینگ منطقه سه شهری پیشرو بوده است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6668
نظرات شما