هراس صهیونیستها از پاسخ انتقام جویانه ایران

رسانه های رژیم صهیونیستی از اعلام آماده باش این رژیم در داخل و خارج از سرزمین های اشغالی از ترس پاسخ انتقام جویانه ایران به حمله ناکام اخیر در اصفهان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شبکه صهیونیستی "کان" اعلام کرد که در پی حمله ناکام به یکی از کارگاه های وزارت دفاع ایران در اصفهان و از ترس پاسخ انتقامی ایران به این حمله، در سرزمین های اشغالی اعلام آماده باش شده است.

در این گزارش آمده است که گردشگران، بازرگانان و مسئولان ارشد صهیونیستی در خارج و سفارتخانه ها و همچنین کشتی های تحت مالکیت رژیم صهیونیستی در خطر هستند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است که رژیم صهیونیستی از سناریوی حمله موشکی و یا پهپادی از خاک یمن و سوریه نیز هراس دارند.

بر اساس این گزارش،سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر ساعت ۲۳:۳۰ (شنبه ۸ بهمن) به قصد حمله بر فراز یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان اصفهان به پرواز درآمدند که نهایتا با واکنش به موقع سامانه‌های پدافندی مستقر در مجموعه این حمله ناموفق و بدون تلفات جانی بود و تنها آسیب جزئی به سقف یکی از کارگاه‌ها وارد شد.

پیش از این، روزنامه «وال استریت ژورنال» نوشته بود که مقام های آمریکا ضمن رد دخالت این کشور در حمله پهپادی ناموفق به کارگاه‌ وزارت دفاع در اصفهان، گفته اند که رژیم صهیونیستی مسئول این عملیات بوده است.

تارنمای خبری دفاعی «دیفنس اکسپرس» نیز در گزارشی به این حمله پهپادی ناموفق اشاره کرد و نوشت: براساس تصاویر ماهواره‌ای در این حمله این تاسیسات هیچ آسیبی ندیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6765
نظرات شما