باید در گزینش حقوق افراد و صلاح سازمان در نظر گرفته شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: باید در بحث گزینش حقوق افراد و صلاح سازمان در نظرگرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مهندس یوسف صادقی در جلسه هیئت مرکزی گزینش وزارت نیرو که در شرکت توزیع نیروی برق قم برگزار شد با اشاره به توجه ویژه شرکت توزیع نیروی برق قم به امر گزینش گفت: در بحث ایثارگران این شرکت توانسته با جدیت پرونده‌های موجود را به سرانجام برساند.

وی دقت در رسیدگی به پرونده‌ها، رعایت ملاحظات و مشورت با پیشکسوتان را در گزینش مهم توصیف و خاطرنشان کرد: باید در امر گزینش به‌گونه‌ای عمل شود که حقوق افراد ضایع نشود و از طرفی افراد ذی‌صلاح نیز جذب و به کار گرفته شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم ابراز امیدواری کرد با راهنمایی‌های هیئت مرکزی هسته گزینش وزارت نیرو، بحث گزینش در شرکت توزیع نیروی برق هر چه بهتر و زیبنده‌تر انجام شود.

نماینده هسته گزینش وزارت نیرو نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها، گزینش را از یادگاران اصلی حضرت امام خمینی (ره) دانست.

وی این جلسات را در راستای ارتقای جایگاه گزینش و تقویت بحث ساختاری آن دانست و گفت: باید در بحث گزینش به‌گونه‌ای عمل شود که در نهایت نیروی انسانی اصلح در سازمان‌ها مشغول به فعالیت شوند.

مهندس صفابخش در همین راستا از راه‌اندازی کارگروه بازرسی هیئت مرکزی خبر داد و اظهار داشت: این سلسله بازرسی ها در مجموعه صنعت آب و برق استان ها باتوجه به دستورات مجموعه ه‍یئت مرکزی برگزار و ادامه خواهد داشت.

وی اقدامات انجام شده در بحث گزینش در شرکت توزیع نیروی برق قم را مثبت ارزیابی کرد.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6767
نظرات شما