همدلی خوبی بین مدیران استان و شهری وجود دارد/پیگیری حل مشکلات بافت فرسوده قم در سطح ملی

استاندار قم گفت: خوشبختانه همکاری خوبی در مجموعه مدیران استان و شهری به وجود آمده است و این همدلی زمینه‌ساز پیشرفت و آبادانی استان و قم را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سید محمدتقی شاهچراغی در آئین رونمایی از پروژه‌های شهرداری قم در گام سوم اجرای طرح "قم در مسیر تحول" که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه همکاری خوبی در مجموعه مدیران استان و شهری به وجود آمده است و این همدلی زمینه‌ساز پیشرفت و آبادانی استان و قم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز اهتمام ویژه‌ای به حل مشکلات استان دارند، مطرح کرد: موضوعاتی که به رفاه مردم کمک می‌کند به‌صورت منظم در سطح استان و بعضاً در سطح ملی و وزارتخانه‌ها دنبال می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه باید از ظرفیت خدمت‌رسانی که ایجادشده است به بهترین شکل استفاده شود، عنوان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در ادامه مسیر انقلاب اسلامی حق توقف و کم‌کاری نداریم.

وی با اشاره به اینکه در مسیر خدمت باید به کارهای عقب‌افتاده نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های خوبی در استان آغازشده است و توانستیم با استفاده از ظرفیت سفر رئیس‌جمهور به قم بسیاری از کارهای عقب‌افتاده در استان را پیگیری کنیم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه فرودگاه قم هیچ مجوز قانونی نداشته و سرمایه‌گذار صرفاً با اعتماد به حرف مسئولین کار ساخت را شروع کرده افزود: برای حل مشکل پروژه فرودگاه جلسات متعددی به‌ویژه در بحث‌های حقوقی برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه امروز ضمن برطرف شدن موانع مجوزهای قانونی اخذ و طرح در مسیر اجرا قرار گرفته است. وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته 44 واحد صنعتی احیا شده است، تصریح کرد: وظیفه اصلی ما خدمت‌رسانی به مردم است که باید با قدرت به دنبال تحقق آن باشیم. استاندار قم با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات بافت فرسوده با برگزاری جلسات چندین ساله در سطح ملی در حال پیگیری است، یادآور شد: چند پروژه با اعتباراتی حدود هزار میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب و زیرساختی داریم. وی با بیان اینکه 60 نقطه حادثه‌خیز در استان داریم، ابراز کرد: 40 مورد آن رفع و مابقی در حال رفع است. شاهچراغی در پایان تأکید کرد: عقب‌ماندگی‌های بسیاری در قم داریم که امیدواریم در سایه همت و هم‌دلی آن‌ها را رفع کنیم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6782
نظرات شما