نشست اقامه نماز اداره کل پست قم با حضور مدیرکل ستاد اقامه نماز استان برگزار شد

نشست ستاد اقامه نماز اداره کل پست استان قم با حضور حجت الاسلام عرب پور در اداره کل پست استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،نشست ستاد اقامه نماز اداره کل پست استان قم، با حضور حجت الاسلام عرب پور مدیرکل ستاد اقامه نماز استان قم، ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان، دبیر و دیگر اعضای ستاد در سالن جلسات پست استان قم برگزار شد.
باقری منش ضمن خیرمقدم به مدعوین و حاضرین در جلسه گفت: می بایست مسائل معنوی و فرهنگی را در اولویت کار قراردهیم زیرا بی توجهی نسبت به مسائل مرتبط با اخلاق، معرفت و به ویژه بحث نماز تمامی خدمات و تلاش های مادی را بی اثر و بی ارزش می کند.
حجت الاسلام عرب پور در این نشست، ضمن تبریک اعیاد شریف ماه رجب بویژه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، تقارن این اعیاد با ایام مبارک دهه فجر را  گرامیداشت و گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و نعمت ولایت، شاهد فضاهای مناسب معنوی هستیم که قبل از انقلاب وجود نداشت و کثرت و در دسترس بودن مساجد،  نمازخانه ها حتی در خارج از شهر از نعمات و برکات این انقلاب است.
وی رویکرد باقری منش و  حضور حجه الاسلام عیسی زاده امام جماعت پست استان را به مقوله نماز ارزشمند خواند و افزود: پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بیست و نهمین اجلاس نماز نکات کلیدی در برداشت من جمله ایشان فرمودند: «هر تلاش فکری و عملی برای نشان دادن ارزش نماز و بزرگداشت این فریضه‌ی مبارک، کاری در جهت نورانی کردن دل انسانها و گرم کردن محفل زندگی آنها است.»
 مدیرکل ستاد اقامه نماز استان گفت: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند: «آبادانی جامعه با اقامه نماز است، یاد خدا که نماز مظهر کامل آن است، دل و جان را آزاد و جامعه را آباد می سازد» و این سخن به صراحت به تاثیر و نقش نماز در کسب موفقیت در همه عرصه ها را صحه می گذارد.
وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های موجود در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز شد و اذعان نمود: چنانچه فرهنگ سازی نماز بصورت شایسته انجام شود و هر شخص وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام دهد، سلامت جامعه حاصل می شود و دیگر به هیچ محکمه ای نیاز نخواهد بود.
حجت الاسلام عیسی زاده  گفت: باید  درباره مسائل فرهنگی وبه ویژه نماز دغدغه داشته باشیم و انشالله با برپایی نماز گشایش در امور روزمره نیز ایجاد می شود که خوشبختانه پست با رسالت ذاتی خود و ارسال کتب و مقالات به سراسر دنیا نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا نموده است.
ارائه گزارش مبسوط از اقدامات ستاد اقامه نماز پست استان توسط جلالوند دبیر ستاد مذکور و مطرح نمودن پیشنهادات و نقطه نظرات اعضای ستاد پیرامون مسائل نماز از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6799
نظرات شما