استاندار قم :

هلال احمر به نیروهای داوطلب زنده است

استاندار قم در بازدید از پست های امدادی، آموزشی و بشردوستانه طرح ملی خدمات نوروزی گفت: هلال‌احمر به نیروهای داوطلب زنده است و باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در حاشیه بازدید از روند اجرای طرحی ملی خدمات نوروزی هلال احمر گفت: جمعیت هلال‌احمر به واسطه حوادثی که در شهرستان خوی و کشور ترکیه اتفاق افتاد، همزمان خدمات شایسته ای را  در داخل و خارج از کشور داشتند.

وی افزود: در استان قم به دلیل هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌هاست در یکسال گذشته سرعت و کیفیت خدمات و توجه  مسئولین به هلال‌احمر بیشتر بوده است.

استاندار قم ضمن خداقوت و تقدیر از خدمات شایسته امدادگران، اعضای داوطلبان و جوانان بیان کرد: هلال‌احمر به نیروهای داوطلب زنده است و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند چرا که مردم همیشه در حوادث و بحران هایی که اتفاق افتاده پای کار بوده اند و این حضور مردم، زمینه خدمت بهتر و رفع گرفتاری از آنها را بیشتر کرده و خوشبختانه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه به مردم و رفع مشکلات آنها در حوادت و بحران ها در هلال احمر جاری و ساری بوده است.
گالری فیلم
http://enghelab-news.ir/7067
اخبار مرتبط

نظرات شما