معاون حج و زیارت:

وجوه متقاضیان عمره در ۷۲ ساعت آینده مسترد می‌شود/ احتمال اعزام هست

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از عودت وجوه متقاضیان عمره مفره خبر داد و گفت: از صبح فردا (شنبه) به مدت ۷۲ ساعت تمامی وجوه ودیعه گذاران متقاضی سفر عمره مفرده از سوی بانک مرکزی به حساب آنها مسترد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، غلامرضا رضایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار حج ایرنا گفت: با توجه طولانی شدن زمان پاسخ سعودی‌ها و اعلام صدور مجوز پروازی و تاخیر به وجود آمده و از طرفی با توجه به نزدیکی تحویل سال نو و اینکه ممکن است ودیعه گذاران نیاز به مبالغ خود داشته باشند تا زمان پاسخ قطعی عربستان تصمیم به عودت وجوه ودیعه گذاران گرفته شده است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در صورت اعلام پاسخ مسئولان سعودی و صدور مجوز پرواز طی چند روز آینده سریعا برنامه ریزی‌های لازم انجام و اعزام در ماه مبارک رمضان و شوال که مدت آن ۲۰ روز خواهد بود به انجام خواهد رسید.

رضایی افزود: اگر پاسخ سعودی‌ها اعلام شود اولویت اعزام با متقاضیانی خواهد بود که تمامی مراحل قبلی خود را به انجام رسانده اند. همچنان از سوی وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی کشور و مسئولان سعودی پیگیر راه اندازی عمره مفرده هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به لحاظ سپرده گذاری متقاضیان عمره مفرده در بانک‌ها سودی به آنها تعلق خواهد گرفت یا نه، گفت: سازمان حج بابت این سپرده گذاری نه سودی دریافت می کند و نه می‌تواند سودی به متقاضیان پرداخت کند زیرا که این مهم به بانک و روند و نوع سپرده گذاری آنها اختصاص دارد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8504
اخبار مرتبط

نظرات شما