مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه خبر داد:

بارگذاری دوره مهارتی آموزشی شهید جمهور در سامانه مهارت‌خانه طلاب

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه از بارگذاری دوره مهارتی آموزشی شهید جمهور در سامانه مهارت‌خانه طلاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اعلام کرد: مرحله اول دوره آموزشی شهید جمهور ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در سامانه مهارت خانه طلاب مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید:

دوره آموزشی "شهید جمهور" ویژه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه تصریح کرد: الحمدلله علیرغم زمان کم با تلاش‌های صورت‌گرفته محتوای باارزشی برای این دوره تولیدشده است.

حجت‌الاسلام زنگویی ادامه داد: از سرفصل‌های تولیدشده می‌توان به مواردی همچون: اهمیت انتخابات در اندیشه امامین انقلاب، فقه انتخابات، اخلاق انتخابات، شبهات انتخابات، شرایط و ویژگی‌های اصلح، انتخابات پرشور انتخابات آبرومند، راه‌های مقابله با توطئه دشمنان در انتخابات، اشاره کرد.

وی ابراز داشت: آنچه این دوره را شاخص و برجسته کرده، بهره‌مندی از اساتید توانمند و مطرحی همچون آیت‌الله فیاضی، حجج‌اسلام والمسلمین عالم‌زاده نوری، صلح میرزایی، حاج ابوالقاسمی، لیالی، حمیدیان و کاشی زاده است.

به گفته حجت الاسلام زنگویی، مرحله اول این دوره، در سامانه مهارت خانه طلاب بارگذاری و هم‌اکنون تمامی طلاب و روحانیون سراسر کشور و همچنین طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) نیز می‌توانند با مراجعه به پیشخوان حوزه‌های علمیه در دوره شرکت کنند.

مسئول مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه اعلام کرد: مرحله دوم این دوره در حال تولید و ارزیابی نهایی است و به‌زودی در سامانه مهارت خانه طلاب بارگذاری و به اطلاع طلاب و روحانیون قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام زنگویی خاطرنشان کرد: دوره های موجود در سامانه مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir به‌صورت رایگان همراه با مدرک معتبر است و فراگیران می‌توانند از این ظرفیت غنی استفاده و مهارت‌های خود را افزایش دهند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8971
اخبار مرتبط

نظرات شما