استاد دانشگاه تهران:

شهید بهشتی قلب و روح جمهوری اسلامی است

استاد دانشگاه تهران گفت: شهید بهشتی قلب و روح جمهوری اسلامی است چراکه جان خودش را فدای انقلاب اسلامی کرد و امروز فرصت درخشانی که بار دیگر اندیشه‌های این شهید را مرور کنیم و از رهنودهایش در عصر حاضر بهره ببریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شاهین صادقی نسب  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران عزیز ایشان در حزب جمهوری اسلامی اظهار داشت: این شهید بزرگوار مردمی بود و هدفش خدمت و نوکری به مردم بود.

وی توجه به سیره و راه شهید بهشتی را موردتوجه قرارداد و گفت: در این میان رئیس‌جمهور منتخب آیت‌الله رئیسی در طی سکان‌داری قوه قضائیه و همچنین در روز‌های اخیر بارهاوبار‌ها از شهید بهشتی سخن گفتند و نشان دادند به‌شدت تحت تأثیر تفکر بهشتی هستند.

صادقی نسب تصریح کرد: هرچند که همه‌ساله یادی از شهید بهشتی می‌شود، اما پیگیری جدی در خصوص اندیشه‌های ایشان وجود ندارد که در این میان آیت‌الله رئیسی می‌خواهد اندیشه‌های بهشتی را احیا کند و این کار بسیار زیبایی است و در واقع بازگشت به اصالت جمهوری است.

وی بیان داشت: شهید بهشتی قلب و روح جمهوری اسلامی است چراکه جان خودش را فدای انقلاب اسلامی کرد و امروز فرصت بسیار درخشانی با حضور آیت‌الله رئیسی پیش‌آمده است که یک‌بار دیگر اندیشه‌های این شهید را بیشتر مرور کنیم و از رهنمودهایش در عصر حاضر بهره ببریم.

استاد دانشگاه تهران تأکید کرد: خصلت مردمی بودن و مردم‌داری که آیت‌الله رئیسی دارند آن چیزی است که از شهید بهشتی آموخته‌اند و ان‌شاءالله این ویژگی را تداوم ببخشند.

وی افزود: چیزی که کشور ما به‌شدت به آن نیازمند است، ما نیازمند ترمیم اعتماد هستیم چراکه رفتار‌های نادرست دولت در سال‌های گذشته صدمات جدی به اعتماد مردم زده است که باید جبران شود.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5428
نظرات شما