بیانیه دعوت وزارت ورزش برای خلق حماسه‌ای ماندگار در ۲۲ بهمن

وزارت ورزش و جوانان روز شنبه با صدور بیانیه‌ای از ملت شریف، مجاهد و انقلابی دعوت کرد در روز یکشنبه با عزم و اراده‌ای جدی زمینه‌ یک روز باشکوه در بیعت با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری را به بروز و ظهور برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، متن بیانیه وزارت ورزش و جوانان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تاریخ معاصر، تجلی قدرت، حکمت خدا، اعجاز مقاومت و صبر مردم به رهبری امام خمینی (ره) بود. انقلاب شکوهمند اسلامی کرامت انسانی و عزت را به ملت برگرداند و اقتدار ملی را به ارمغان آورد.

اکنون به شکرانه‌ی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی که چهل و پنج ساله شده است، جامعه‌ی ورزش و جوانان همراه با دیگر اقشار مختلف جامعه بار دیگر مشارکت گسترده‌ی خود را در قالب صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن در سراسر کشور به منصه‌ی ظهور می‌رساند تا حماسه‌ای جدید در تاریخ سراسر عزت این مرز و بوم به ثبت برسد.

وزارت ورزش و جوانان از ملت شریف، مجاهد و انقلابی دعوت می‌کند، در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همچنان با عزم و اراده‌ی جدی زمینه‌ی یک روز باشکوه در بیعت با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری را به بروز و ظهور برسانند و همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این راهپیمایی دشمن شکوه جلوه گر سازند و عینیت بخشند.

وعده ما: یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / خیابان آزادی بعد از یادگار امام (ره) قبل از دانشگاه صنعتی شریف، مقابل شرکت ایران خودرو،بین کوچه غدیر و صادقی




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8479
اخبار مرتبط

نظرات شما