فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا مطرح کرد

جابجایی بیش از ۲۶ میلیون مسافر خطوط ریلی در امنیت کامل

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، اقدامات و عملکرد پلیس راه آهن کشور در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعداد قطارها، گفت: پلیس راه آهن کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت ۲۶ میلیون و ۸۴۰ هزار مسافر را در قالب بیش از ۵۹ هزار و ۶۱۹ رام  قطار تأمین و رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

وی ادامه داد: کارکنان پلیس راه آهن کشور توانستند، قاچاق کالا و ارز را در خطوط ریلی شناسایی و در این راستا انواع کالاهای قاچاق و ارز با ارزش تقریبی بیش از ۵۰۴ میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه طی سال جاری ۸۲ تن و ۷۹۴ کیلوگرم آهن آلات حاشیه ریلی کشف شده است، گفت: تا کنون ۳۱۸ عدد تجهیزات نظامی و  ۱۵۸ مورد از اقلام ممنوعه غیرمجاز از مسافران این خطوط به دست آمده است.

سردار بنی اسدی فر  با تصریح بر اینکه در این بازه زمانی ۱۱ ماهه بیش از ۵۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است اظهار داشت: دستگیری یک هزار و  ۴۶۳  نفر در ایستگاه ها و قطار های راه آهن، نشانگر عملکرد خوب کارکنان این پلیس می باشد.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تأکید بر اینکه در اجرای حکم مرجع قضائی ۹۲۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توسط پلیس راه آهن کشور توقیف شده است، گفت: در ۱۱ ماهه گذشته ۹۸ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی، اعم از خودرو و موتورسیکلت، کشف و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است.

سردار بنی اسدی فر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس راه آهن کشور با استفاده از تمامی امکانات نسبت به ارتقاء امنیت و آرامش خاطر برای مسافران تلاش می کند، تا سفری امن و ایمن برای آنها به ارمغان آورد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8562
اخبار مرتبط

نظرات شما