مدیر مجمع جوان ستایشگر:

هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان برگزار می‌شود

مدیر مجمع جوان ستایشگر از برگزاری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان ویژه‌برنامه تجلیل از دختران برتر استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، دانیال اناری مدیر مجمع جوان ستایشگر و طراح و مجری جشنواره شمیم ریحان از برگزاری هفتمین دوره برنامه تجلیل از دختران برتر در استان قم خبر داد و افزود: جشنواره شمیم ریحان در استان قم از سال ۹۶ توسط مجمع جوان ستایشگر برگزارشده است و هر ساله از حمایت اداره کل ورزش و جوانان و پشتیبانی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و همچنین همراهی دستگاه‌های اجرایی استان برخوردار بودیم که امیدواریم امسال و در دولت سیزدهم به شایستگی از این طرح حمایت شود .

وی با بیان این که جشنواره شمیم ریحان در بخش بانوان مجمع جوان ستایشگر برنامه‌ریزی‌شده و هر ساله هم‌زمان در دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود افزود: فرایند انتخاب منتخبین در این دوره از جشنواره را مورد اشاره قرارداد و اظهار کرد: امسال ۱۴ دستگاه متولی تعیین شد که باتوجه‌به اشراف کاملی که دارند اسامی ۱۸ دختر نمونه را به دبیرخانه جشنواره اعلام می‌نمایند .

اناری با اشاره به اهمیت موضوع گسترش سرمایه‌های اجتماعی و توسعه مشارکت‌های اجتماعی افزود: در شورای برنامه‌ریزی جشنواره شمیم ریحان یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره را شناسایی و معرفی نخبه‌های فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، علمی و پژوهشی ورزشی، هنری، قرآنی و... و بهره‌گیری از توانمندی‌های دختران نخبه در جذب مشارکت‌های اجتماعی و گسترش سرمایه‌های اجتماعی جهت دستیابی به اهداف و فراهم‌ساختن شرایط مشارکت فعال و مؤثر دختران جوان کشور در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی، اقتصادی، ورزشی علمی و پژوهشی. پرورش روحیه خلاق و هدایت قوه ابتکار و توانمندی دختران جوان کشور در مسیر سازندگی و رفع نیازمندی‌های اساسی جامعه قرار دادیم و در همین راستا موفق به جذب مشارکت و همراهی قابل‌توجهی از بانوان جوان استان بوده .

وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جشنواره شمیم ریحان را تشکیل شورای مشورتی دختران استان قم دانست و افزود: در سال ۱۴۰۰ پیشنهاد تشکیل این شورا جهت انتقال مسائل و موضوعات مرتبط با فعالیت‌های مختلف دختران به مسئولین و مقامات استانی از سوی معاونت بانوان مجمع جوان ستایشگر ارائه شد که ان‌شاءالله با پشتیبانی و نظارت دفتر بانوان و خانواده استانداری قم این شورا در سال جاری احیا و فعالیت خود را به‌صورت گسترده آغاز خواهد نمود .

مدیر مجمع جوان ستایشگر، ضمن تشکر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم و پشتیبانی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: طبق سنوات گذشته، دبیری هفتمین دوره جشنواره شمیم ریحان جهت اجرای برنامه، به کارگروه بانوان مجمع جوان ستایشگر به سرپرستی خانم عاطفه دلاوری واگذار شده که بیانیه این دوره از جشنواره توسط ایشان قرائت خواهد شد؛ همچنین برنامه امسال با همکاری اعضای این کارگروه خانم‌ها سمانه خلف‌زاده، مریم داورپناه، فاطمه زارع‌نیا، مریم هنرمند و جمعی از فعالان در مؤسسه مجمع جوان ستایشگر در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8803
اخبار مرتبط

نظرات شما