معاون شهردار قم مطرح کرد؛

اکران ۱۲۰ المان نوروزی و معنوی در قم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از ۱۲۰ المان در ایام نوروز اکران می‌شود که ۶۰ المان با موضوع ماه مبارک رمضان و ۶۰ المان با موضوع بهار طبیعت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه شهرداری در قالب طرح علمداران خدمت به ارائه خدمات می‌پردازد، اظهار کرد: اجرای این طرح از اوایل بهمن ماه آغاز شده و تا نیمه نخست فروردین سال ۱۴۰۳ نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح هر ستاد با محوریت ستادهای هشت‌گانه با عنوان ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر به انضمام ۱۱ کمیته شامل کمیته بهبود سیما و منظر شهری و فضای سبز، کمیته ایمنی و امداد؛ کمیته تأمین مایحتاج، کمیته اسکان، کمیته اطلاع رسانی، کمیته فرهنگی، کمیته انتظامی، کمیته نظارت و ارزیابی و کمیته حمل‌ونقل و ترافیک فعالیت می‌کند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در زمان اجرای طرح بیش از ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری قم به انضمام بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری به ارائه خدمات می‌پردازند.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در کمیته سیما منظر و فضای سبز مباحث مربوط به گل آرایی و کاشت گیاه در سطح معابر، میادین و بوستان‌ها در دستور کار مناطق مختلف شهرداری قرار گرفته است و در این راستا بیش از ۵۰۰ هزار شاخه گل و گلدان‌های فصلی، بیش از ۱۵ تونل گل و ۹۰۰ فلاور باکس در سطح مناطق هشت‌گانه استفاده شده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۱۲۰ المان در ایام نوروز اکران می‌شود که ۶۰ المان با موضوع ماه مبارک رمضان و ۶۰ المان با موضوع بهار طبیعت است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در بعضی بوستان‌ها کمپ‌هایی برای اسکان موقت زائران فراهم شده است که در منطقه یک شهرداری قم بوستان مهدی و هاشمی، در منطقه دو بوستان امام رضا (ع)، در منطقه سه بوستان فدک، در منطقه پنج بوستان نماز و نیایش و در منطقه هشت بوستان غدیر آماده‌سازی شده است، همچنین بعضی مناطق فرهنگی و ورزشی و سوله‌های شهرداری نیز آماده خدمت‌رسانی هستند.

اکران ۱۲۰ المان نوروزی و معنوی در قم


 



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8645
اخبار مرتبط

نظرات شما