مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا؛

کدام جاده‌های کشور دارای ترافیک است؟/ چالوس شنبه یکطرفه می‌شود

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی در کشور خبر داد و اعلام کرد: اکنون ترافیک سنگین در برخی جاده‌های کشور مشاهده می‌شود. به همین منظور فردا، صبح شنبه جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از پایگاه خبری پلیس، با توجه به یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران شمال، مسیر شمال به جنوب، تردد همه وسایل نقلیه از این محور تا اطلاع بعدی ممنوع است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا، اکنون ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده تونل شماره 12حدفاصل تونل شماره 17 تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه و ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.

همچنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده‌های پیست آبعلی، لاسم و آب اسک مشاهده می‌شود. تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت) نیز برقرار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا اعلام کرد: اکنون محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است اما بر اساس اطلاعات موجود درباره آخرین وضعیت جوی، بارش باران در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8653
اخبار مرتبط

نظرات شما