اقدامات جامعه زنان استان گلستان در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده

مسؤول بسیج جامعه زنان استان گلستان، آخرین اقدامات این سازمان را در خدمات رسانی به ساکنان مناطق سیل‌زده تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش گروه زنان و خانواده خبرگزاری فارس زینب تجری مسؤول بسیج جامعه سپاه نینوا در حاشیه بازدید میدانی از مناطق سیل زده این استان گلستان ضمن همدردی با سیل‌زدگان در زمینه خدمت رسانی به آسیب دیدگان از سیل استان گلستان، گفت: بسیج جامعه زنان با تمام قوا مشغول خدمت به این عزیزان است.

وی با بیان اینکه تا برقراری آرامش و برگشت به حالت عادی در کنار هم استانی‌های عزیزمان هستیم، افزود: به حمدالله وضعیت آبگرفتگی مناطقی چون آق قلا نسبت به روزهای اول بهتر است. 

مسؤول بسیج جامعه زنان استان گلستان در ادامه گفت: اعزام گروه‌های جهادی برای انجام مشاوره و امور فرهنگی در محل اسکان سیل زدگان، سرکشی روزانه از محل اسکان سیل‌زدگان و بررسی وضعیت آنها، تهیه اقلام مورد نیاز از قبیل پوشاک، کفش، لوازم بهداشتی، پتو، خشکبار، برنج، مرغ، حبوبات و ده ها لوازم ضروری و مورد نیاز دیگر، از جمله فعالیت‌های ما در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان است. 

تجری افزود: همچنین، پخت روزانه ۲۰۰۰ پرس غذا، جمع‌آوری کمک های نقدی، تهیه اسباب بازی و کتاب‌های داستان برای کودکان، توزیع گوشت گرم گوسفندی نیز از دیگر فعالیت‌های ما است.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1780
نظرات شما